Photons Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Thievery UT er en Thief-mod for Unreal Tournament! Sjekk ut ThieveryUT.com for mer info! Jævlig tøft som multiplayer-game. Genialt til å fordrive tiden med, mens vi venter på Thief 3! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Wow, ser jo dødsfett ut! Synd jeg ikke har UT :sad: Lenke til kommentar
Photons Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Det ER dødsfett... ABsolutt verdt de få kronene du må betale for UT. Kan umulig koste så mye nå... Lenke til kommentar
en mann Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 OOoOoOOO Jeg elksker begge delene! Konge at folk GIDDER å poste det på forum! :razz: Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 jepp, dette skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar
Photons Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Ja sjekk det ut! Det er absoultt verdt det! Jeg går under samme navn på Thievery! Skulle nesten lagd en norsk klan, for det er ikke mange norske spillere tror jeg... Eller? :wink: Lenke til kommentar
Photons Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Noen som har fått prøvd mod'en? Er spent på hva dere syns... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 hmmm, fikk feilmelding da jeg skulle pakke ut fila: "NSIS ERROR Installer verification failed. This could be the result of an incomplete download, a failing disk, or (possibly) corruption from a virus. You can try to force an install using the /NCRC command line switch (but it is NOT recommended)." ser ut til at jeg må prøve å laste ned en gang til :sad: Lenke til kommentar
Photons Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 ** /me klapper Zardoz oppmuntrende på skulderen ** :wink: Du får det nok til. Fungerer UT-installasjonen du har allerede da? Husk at den må patches til den seneste versjonen som du finner her! Let me know hvis du fortsatt har problemer! Fint at du vil prøve noe nytt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå