Pookie Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei, Nå er dette er skudd i blinde for min del. Men jeg må prøve uansett: Nå kommer den store dagen førstkommende lørdag, og jeg trenger hjelp med å få tegnet denne tribal løven: http://i13.photobucket.com/albums/a298/vfu...iverse/lion.jpg Jeg er ute etter en sort og hvitt tegning, om det er tegnet på pc eller om det er tegnet for hånd og scannet inn spiller ingen rolle. Størrelsen spiller heller ingen rolle, det tar jeg meg av selv. Håper noen der ute har nok ferdigheter til å få tegnet dette, og samtidig være snill nok til å hjelpe. Står fast selv, har prøvd å tenget i overkant av 20 ganger selv. Huff. Tegningen trenger selvsagt ikkje å være 100% lik, det er umulig. *Krysser fingrene* Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 noe sån du vil fram til? tok meg 5 minutt med Photoshop. Lenke til kommentar
Pookie Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Ojoj, den der er bra nok den! Har forstørret den lit nå, så skal jeg printe ut og legge fine linjer.. Tusen hjertelig takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 versågod. =) skulle bare mangle, tok bare bildet inn i photoshop, fjernet mannen på bildet, så forsterket svartfargen i tatoveringen. så litt finpussing for å få den helt perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå