Torrevieja Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Bilder av BURNOUT REVENGE Xbox 360 på CES messa. Gjør seg ikke så bra på den tven. Inn med skikkerlig HDTV så blir det kos. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Finnes det en lanseringsdato på det spillet der enda eller? Lenke til kommentar
kjetisu Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Finnes det en lanseringsdato på det spillet der enda eller? 5397610[/snapback] Det skal vel komme i mars, men det er ikke satt en dato enda. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ser frem til dette spillet. Elsker Burnout serien. Dårlig bildekvalitet, ser heller fram til direktfeedbilder. Nå er jo serien blitt fint nok, lurer på bare på hva som blir nytt i 360 versjonen annet enn grafikken og noen crashjunctions. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ibizaonice Postet i dag, 05:00 Bilder av BURNOUT REVENGE Xbox 360 på CES messa. Gjør seg ikke så bra på den tven. Inn med skikkerlig HDTV så blir det kos. Var ikke det hd-tv de spillte på? Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Jo, jeg kan ikke tenke meg at de ville ustilt Xbox 360 uten tilkobling til en HD kapabel skjerm... Så det er selvsagt at det der er HD, minst 720P kan jeg tenke meg (1280x720). (Det ser ut som en 50" NEC Mitsubishi skjerm, slik som jeg har.. ). Endret 7. januar 2006 av IIIvolt Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 http://xbox360.ign.com/articles/679/679123p1.html Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ser frem til dette spillet. Elsker Burnout serien. Dårlig bildekvalitet, ser heller fram til direktfeedbilder. Nå er jo serien blitt fint nok, lurer på bare på hva som blir nytt i 360 versjonen annet enn grafikken og noen crashjunctions. 5397664[/snapback] Les denne artikkelen på gamespot Her forteller de litt om hva som er nytt som ikke har vert mulig på de forrige konsollene " .... GS: Are there any features being implemented that simply wouldn't be possible on any console other than the Xbox 360 at this point? MW: Live Revenge and Save & Share were features that we were unable to execute on for current-generation games. In addition, the way that we are damaging and deforming the cars and how we accentuate these with effects were not achievable on PS2 or Xbox. For example, we're using a per-pixel vector motion blur on 360. This just isn't possible on PS2 or Xbox. GS: Vehicle damage has always been a prominent feature of the Burnout games. Presumably the carnage will be even more spectacular on Xbox 360? MW: We're using a multitude of shaders to give us crumples and scratches in addition to physical deformation that has moved on a level from previous Burnout games. Applying particles and special effects on to the car damage and coupled with what we can do with audio will mean that crashes in Revenge 360 will be like nothing you've experienced! ...." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Får håpe de legger til litt mer enn bare ny grafikk og online-opplevelsen, dog - er stor fan av Burnout-spilla, men litt kjedlig om de gir oss samma Burnout: Revenge som alt er ute, med flashy ny grafikk. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Får håpe de legger til litt mer enn bare ny grafikk og online-opplevelsen, dog - er stor fan av Burnout-spilla, men litt kjedlig om de gir oss samma Burnout: Revenge som alt er ute, med flashy ny grafikk. 5398433[/snapback] Jeg tror ikke vi skal forvente oss en revolusjon akkurat, men det jeg tror det garantert blir verdt å kjøpe det til 360'en over de andre på grunn av det lille vi får attåt. For meg er å kunne spille det på Xbox Live en liten revolusjon i seg selv hehe. EDIT: Spillet er forresten så forskjellig fra Xbox (1) versjonen at det ikke er mulig å spille de mot hverandre online forresten. Endret 7. januar 2006 av Crockett Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har aldrig spillt noen burnout spille eg Men tror eg skall kjøpe dette Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Synes de to siste bildene var ganske bra. Dette passer forsåvidt ganske bra. Siden jeg ikke har kjøpt Burnout Revange. har faktisk ikke spilt det. Så det blir som et helt nytt spill for meg. Elsker forsåvidt burnout og gleder meg stort til dette. Virker utrolig bra. Grafikken var Niiiiice Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Håper man kan få flere kameravinkler, som i PGR3.. som i FPS, sitte å styre bilen innenifra.. Skal nemlig kjøpe meg ratt og bedaler til xbox 360'n når den kommer igjen... hoho skal bli så rått! :sikle: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå