Torrevieja Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) WOW. Nesten så en får lyst til å kjøpe en sånn fjernkontroll, selv om en ikke har bruk for det i det hele tatt. Hell, har vel 7 fjernkontroller nå tæhæ. Så skal en få enda en i hus, damn ! yeh yah YEAH ! Micro-Pimp Endret 7. januar 2006 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 WOW. Nesten så en får lyst til å kjøpe en sånn fjernkontroll, selv om en ikke har bruk for det i det hele tatt. Hell, har vel 7 fjernkontroller nå tæhæ. Så skal en få enda en i hus, damn ! Vel denne erstatter jo de 7 kontrollene dine. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Disse Harmony fjernkontrollene er noe herk å sette opp. Jeg kjøpte flaggskipet Harmony 885 og returnerte produktet pga satt x-antall timer på maskinen for å konfigurere den men det var svært vanskelig! Det som er kjipt med disse kontrollene er at de konfigureres online og ikke med dedikert program. Det tar unødvendig lang tid for å bare gjøre de enkleste konfigene. Men den er pen, jeg må si meg enig! Lenke til kommentar
astensland Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som vet når denne kommer til norge, og hva prisen vil bli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå