litago Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Bah, har vert nonstop farming på Silvermoon.. endlig ferdig med insektene Endret 8. januar 2006 av litago Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Endelig etter lange harde slosskamper i Silithus med Public Enemies fikk Alliance sida sin neutral : Aner ikke hvorfor bare den vises der, fucka seg litt den UIen.. hehe Blir morro heretter tipper jeg! Endret 8. januar 2006 av DeeTee Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Magtheridon ligger på 22. plass totalt på verdensbasis og er low-pop. Ler jeg. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 På vår server har vi bare vært opptatt med å sloss mot hverandre ^^ sikkert derfor ting tar tid på de største serverne. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er det samme hos oss, 2 guilds pøver å rekruttere flest mennesker til å hjelpe nettopp dems agent eller whatever det heter. Personlig mista jeg helt lysten til å være med på noen stor organisasjon da jeg så alle skulle booste nettopp sin person. Er bare plass til en hero, jeg driter i hvem. Desverre gjør ikke guildene på Stormreaver det. Meldte meg ut av denne hjerneløse farminga da jeg så Runecloth til 5g BO på AH, og lowbies som tjener latterlige mengder gull på wool. Venta meg ikke noen stor samordning heller, slikt er mer eller mindre umulig (utenom Mazrigos hvor alle forguder Vilu ), men slikt som det ser ut nå er det bare til å le av. Bra gjort av enkelte som utlover dusør om dem hjelper nettopp dem (boe epics, gull etc, GOGO RoC), men de andre booster sin egen lille gnom i starten for å bruke det som argument for at alle skal hjelpe han. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Magtheridon ligger på 22. plass totalt på verdensbasis og er low-pop. Ler jeg. 5403343[/snapback] Er ikkje Magtheridon migrationserver med 12 guilds som har tatt nef og 24 guild med MC som farmestatus ? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Magtheridon ligger på 22. plass totalt på verdensbasis og er low-pop. Ler jeg. 5403343[/snapback] Du vet at "Low" betyr ikke nødvendigvis at det er lite folk på servern? Finnes servere med "Medium" population men likevell er det kø for å komme inn på servern. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Magtheridon ligger på 22. plass totalt på verdensbasis og er low-pop. Ler jeg. 5403343[/snapback] Du vet at "Low" betyr ikke nødvendigvis at det er lite folk på servern? Finnes servere med "Medium" population men likevell er det kø for å komme inn på servern. 5404486[/snapback] Eh? Og hva skulle det da bety? Low, medium og high står under popluation, altså betyr de hvor stor populasjonen er der, hvor mange folk det er altså. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) 4-5 servere som hadde en deilig maintenance 27 timer lengre enn andre guilds, altså 2 dager bak amerikanerne. Sier litt om hvor late de er. Om jeg hadde forstått det riktig, så har low-populated servere lavere krav for å åpne AQ. Det går dermed fortere dersom det er en liten konsentrert samling av hardcore-spillere. Og ja, farmegleden vår er stor Ang. Neutral-reppen så valgte vi ut én til å løpe rundt i fred og slakte silithusmobs i raidparty uten forstyrrelser. Må være ganske gøy å være den ene halvparten av alle online på serveren står og ser på og heier på. Endret 8. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Magtheridon ligger på 22. plass totalt på verdensbasis og er low-pop. Ler jeg. 5403343[/snapback] Magtheridon på 22. plass sa du? http://www.m3arts.com/aqdata/index.php Må også få påpeke at Magtheridon ikke kom opp før etter ca 30 timer etter patchinga. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Magtheridon ligger på 22. plass totalt på verdensbasis og er low-pop. Ler jeg. 5403343[/snapback] Du vet at "Low" betyr ikke nødvendigvis at det er lite folk på servern? Finnes servere med "Medium" population men likevell er det kø for å komme inn på servern. 5404486[/snapback] Eh? Og hva skulle det da bety? Low, medium og high står under popluation, altså betyr de hvor stor populasjonen er der, hvor mange folk det er altså. 5404589[/snapback] Les denne tråden. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post755806 Endret 8. januar 2006 av Vaktmestern Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Talnivarr AQ Status Last Update 2006-06-01 00:56 Overall progress 3% Estimated time until completion 67d 15h Estimated date of completion 2006-03-14 Kilde Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 http://www.wowpl.net/aq/ vi har også nådd neutral Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan nokken forklare eller gje ein link til ei side som forklarer saken ang. Ahn'Qiraj instancen? Kordan får ein rep med dei? Får jo ingenting av å levere inn items i Orgrimmar... *forvirra* :S Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg kan si litt om reppen man får ihvertfall. Man får det av å levere inn slike items man får i tillegg til "vendor trash" av dem som står rundt i IF. Problemet er at om man ikke skal ha en mount med en annen rase enn den man tilhører, så trenger ingen bedre enn honored hos noen av dem 4 by-fraksjonene. Man kan være heldig å få en blå item muligens, men stort sett så taper man gull på å levere inn til AQ. Dem eneste som det svarer seg for er dem guilda som er klar for 20/40 mans raid i 'AQ, og jeg regner med at dem klarer denne jobben helt alene. For meg betyr det null og niks om AQ-porten åpner i morgen eller om 3mnd (da den automatisk åpner da). Dvs at jeg heller vil den skal åpne om 3 mnd for da kan det hende jeg er klar til AQ:) Lenke til kommentar
geiran Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg kan si litt om reppen man får ihvertfall. Man får det av å levere inn slike items man får i tillegg til "vendor trash" av dem som står rundt i IF. Problemet er at om man ikke skal ha en mount med en annen rase enn den man tilhører, så trenger ingen bedre enn honored hos noen av dem 4 by-fraksjonene. Man kan være heldig å få en blå item muligens, men stort sett så taper man gull på å levere inn til AQ. Dem eneste som det svarer seg for er dem guilda som er klar for 20/40 mans raid i 'AQ, og jeg regner med at dem klarer denne jobben helt alene. For meg betyr det null og niks om AQ-porten åpner i morgen eller om 3mnd (da den automatisk åpner da). Dvs at jeg heller vil den skal åpne om 3 mnd for da kan det hende jeg er klar til AQ:) 5409180[/snapback] Porten kommer ALDRI til å åpne viss ingen tar den lange quest linja som starter med Head of Broodlord. Noen Må få hammeren som skal brukes til å ringe gongongen. Les Tigoles post på Blizz forum. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Porten kommer ALDRI til å åpne viss ingen tar den lange quest linja som starter med Head of Broodlord. Noen Må få hammeren som skal brukes til å ringe gongongen. Les Tigoles post på Blizz forum. Er det den questen som ender i en event..hvor man får se litt av det episke slaget som engang sto der utenfor porten? I så tilfelle har det allerede skjedd på silvermoon. Og silvermoon er bare på rundt 15% fullført. Uansett, så utføres disse questene pre-åpning enkelt av de store guilda på serveren, uten hjelp fra random pickups. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jo, det har skjedd =) Lenke til kommentar
litago Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jo, det har skjedd =) 5409333[/snapback] Og det lagga Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har boikottet all hjelp til å åpne porten på min server. Det hjelper ingen andre enn dem guildene som er klar for AQ å åpne porten. Så hvorfor skal vi andre tape gull med å levere inn til åpningen. Blir dårlig når jeg leser på realm forum at en person poster og maner alle til å hjelpe og at ååååå jaaaa vi må være den første serveren som åpner porten osv. Så ser man hvilket guild personen tilhører. JO nettopp et high-end guild! Personen gir sikkert en god faen i hvem som åpner porten først så lenge guild'et hans kommer inn i AQ så fort så mulig. Etter å ha forklart saken til kameratene mine på serveren er dem også sluttet å levere. Thank god for that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå