Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) har oppdatert layouten på sida mi og vil gjerne ha kritikk på den! (btw, se bort ifra eventuelle bugs, det blir fikset nå) http://sycosis.net btw, er det noen som kan tipse meg om et simpelt fotogalleri med mulighet for å inkludere i en php fil? Endret 7. januar 2006 av nikkern Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 kan ikke tipse deg om noe simpelt fotogalleri, mne jeg likte layouten på sia, enkelt å greit Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Likte den ja, men kanskje litt for enkelt. Blir litt kjedelig med så enkelt, syns jeg da. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Denne likte jeg. En side som får meg til å se på innholdet og ikke layouten. Eneste jeg har å utsette er at jeg syns ikke du burde kappe ringene, la ringene være hele ut mot høyre og ned. Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 ja det med ringene er det flere som har nevnt:) skal fikse det senere i dag;) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 ja det med ringene er det flere som har nevnt:) skal fikse det senere i dag;) 5397908[/snapback] Ser det nå. Nå mangler det bare at du fjerner streken til høyre der. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Syntes at siden ligger veldig mye til venstere hvis du skjønner hva jeg mener. Med den streken i midten får meg til og tro at dette er en liten side.. Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 sikker på det med streken, blir det ikke litt "hvitt" da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg likte headeren - men etter hvert som jeg klikket på lenkene fikk jeg bare opp en kjedelig liten "boks" med tekst på høyre side. Jeg tror du burde satse mye mer på typografi - velg en fin font (f.eks. Lucida Grande / Sans) og eksperimenter med litt større font-størrelser - og kanskje en border på slutten av "boksen" som står i stil med sirklene øverst? Jeg syns også at det blir litt dumt å ha "drop-downs" på .creations - siden du tross alt ikke har så mye innhold så bør du gjøre "mye ut av det du har" og presentere det stort og skikkelig (om du skjønner hva jeg mener)! Lykke til! Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Ja jeg skjønner hva du mener, takk for hjelpa! grunnen til at jeg ikke har så mye der, er fordi jeg trenger et enkelt bildegalleri til å vise de, og jeg må kunne inkludere det i en php fil! Hva mener du med border nederst på boksen? Mener du en strek etter teksten eller? Og kan noen gi meg et skript på hvordan jeg kan få undermenyer når jeg velger b.la creations? foreks at det står: .creatons .menyvalg 1 .menyvalg 2 (menyvalgene i mindre skrift og mer mot venstre) Endret 7. januar 2006 av nikkern Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Litt Off Topic...men..synes den rekursive versjonen på **redigert slem link** var tøff jeg Endret 7. januar 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Holy! Sajten går jo helt bananas med denne adressen: **Url fjernet** - loop som ikke stopper helt? Endret 7. januar 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hahahaha, seff, d var jo smart=P maskina mi henger seg hvis den står på for lenge:P Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) PiRANhA/Tomahg: Ikke post sånne url'er - Windows er ustabilt nok som det er... Endret 7. januar 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er ikke bare PiRANhA som postet den... Var en kar før han som gjorde det først Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 PiRANhA/Tomahg: Ikke post sånne url'er - Windows er ustabilt nok som det er... 5400119[/snapback] Kjære moderator, beklager så meget for å ikke ha tatt hensyn til dere Windass-brukere. Jeg er jo en (heldig) Mac-bruker så hos meg dukket bare websiden opp i et nytt Safari-vindu samtidig som websiden ble generert et par hundre ganger nedover, helt til jeg ikke syntes det var morsomt lenger og lukket vinduet. Ingenting kræsjer her altså. Dessuten, det er jo bare positivt at vi (tomahg fant "feilen") sier i fra - jeg hadde ingen intensjoner om å få det latterlige operativsystemet deres til å kræsje. Dere har det tross alt fært nok som det er. Beklager, nok en gang. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 PiRANhA/Tomahg: Ikke post sånne url'er - Windows er ustabilt nok som det er... 5400119[/snapback] Kjære moderator, beklager så meget for å ikke ha tatt hensyn til dere Windass-brukere. Jeg er jo en (heldig) Mac-bruker så hos meg dukket bare websiden opp i et nytt Safari-vindu samtidig som websiden ble generert et par hundre ganger nedover, helt til jeg ikke syntes det var morsomt lenger og lukket vinduet. Ingenting kræsjer her altså. Dessuten, det er jo bare positivt at vi (tomahg fant "feilen") sier i fra - jeg hadde ingen intensjoner om å få det latterlige operativsystemet deres til å kræsje. Dere har det tross alt fært nok som det er. Beklager, nok en gang. 5400237[/snapback] Hehe, for meg gjorde det ingenting, trykka bare på stopp i firefox jeg, så slutta'n å loope. Men jeg tenkte mer på de som fortsatt kjører Internet Explorer =) Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 *sukk* hva hadde verden vært uten firefox? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Feel free - feel Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå