Gå til innhold

Ny side, kan dere ta en titt på den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte headeren - men etter hvert som jeg klikket på lenkene fikk jeg bare opp en kjedelig liten "boks" med tekst på høyre side. Jeg tror du burde satse mye mer på typografi - velg en fin font (f.eks. Lucida Grande / Sans) og eksperimenter med litt større font-størrelser - og kanskje en border på slutten av "boksen" som står i stil med sirklene øverst?

Jeg syns også at det blir litt dumt å ha "drop-downs" på .creations - siden du tross alt ikke har så mye innhold så bør du gjøre "mye ut av det du har" og presentere det stort og skikkelig (om du skjønner hva jeg mener)! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner hva du mener, takk for hjelpa! grunnen til at jeg ikke har så mye der, er fordi jeg trenger et enkelt bildegalleri til å vise de, og jeg må kunne inkludere det i en php fil!

Hva mener du med border nederst på boksen? Mener du en strek etter teksten eller?

Og kan noen gi meg et skript på hvordan jeg kan få undermenyer når jeg velger b.la creations? foreks at det står:

.creatons

.menyvalg 1

.menyvalg 2

(menyvalgene i mindre skrift og mer mot venstre)

Endret av nikkern
Lenke til kommentar
PiRANhA/Tomahg: Ikke post sånne url'er - Windows er ustabilt nok som det er...

5400119[/snapback]

Kjære moderator, beklager så meget for å ikke ha tatt hensyn til dere Windass-brukere. Jeg er jo en (heldig) Mac-bruker så hos meg dukket bare websiden opp i et nytt Safari-vindu samtidig som websiden ble generert et par hundre ganger nedover, helt til jeg ikke syntes det var morsomt lenger og lukket vinduet. Ingenting kræsjer her altså.

Dessuten, det er jo bare positivt at vi (tomahg fant "feilen") sier i fra - jeg hadde ingen intensjoner om å få det latterlige operativsystemet deres til å kræsje. Dere har det tross alt fært nok som det er.

Beklager, nok en gang. :p

Lenke til kommentar
PiRANhA/Tomahg: Ikke post sånne url'er - Windows er ustabilt nok som det er...

5400119[/snapback]

Kjære moderator, beklager så meget for å ikke ha tatt hensyn til dere Windass-brukere. Jeg er jo en (heldig) Mac-bruker så hos meg dukket bare websiden opp i et nytt Safari-vindu samtidig som websiden ble generert et par hundre ganger nedover, helt til jeg ikke syntes det var morsomt lenger og lukket vinduet. Ingenting kræsjer her altså.

Dessuten, det er jo bare positivt at vi (tomahg fant "feilen") sier i fra - jeg hadde ingen intensjoner om å få det latterlige operativsystemet deres til å kræsje. Dere har det tross alt fært nok som det er.

Beklager, nok en gang. :p

5400237[/snapback]

Hehe, for meg gjorde det ingenting, trykka bare på stopp i firefox jeg, så slutta'n å loope. Men jeg tenkte mer på de som fortsatt kjører Internet Explorer =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...