R@ge Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg tror jeg nå har funnet en PC, som skulle "passe sånn omtrent" til mitt bruk Kilde: Spillbeist fra Dell På elektronikkmessen CES i Las Vegas, viser nemlig Dell frem sin nye monster-PC, XPS 600 Renegade. Den har ikke én, ikke to, ikke tre men FIRE skjermkort av type GeForce 7800 og en prosessor som er klokket til 4,2 GHz. Det er vel egentlig bare én kommentar som er dekkende, og det er «gulp». Beistet, som i en limited edition er dekorert med barske flammer, skal ifølge Gamespot komme i salg på Dells hjemmeside før utgangen av mars. Siden prislappen på XPS 600 begynner på over 23.000 kan vi jo bare fantasere om hva denne vil koste... Men skal man ha et monster, så er nok dette veien å gå.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Det er vel ikke 4 skjermkort men 2 dualgpu kort i SLI oppsett. *edit* Tør ikke å tenke på hva denne vil koste.. Endret 7. januar 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det finnes allerede en pågående tråd om dette. Søk litt, den er ganske ny. -Stigma Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Det finnes allerede en pågående tråd om dette. Søk litt, den er ganske ny. -Stigma 5397319[/snapback] vel.. nå søkte ikke jeg under "Annet om hardware" heller da..... Endret 7. januar 2006 av HeAtHeN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå