Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hjelp med router?

Anbefalte innlegg

hei....trenger hjelp her....har en stasjoner maskin som har hatt internett en stund og alt fungerer fint... så fikk min samboer en berbar i julegave med meg og da har vi skaffet oss en router ( level one FBR-1405TX) slik vi begge skulle få internett...da startet noen irriterende problemer....alt funker fint med internett og nettverk bortsatt fra chatte program som msn messenger og yahoo messenger....di detter ut hele tiden viss begge pc'ene er påslått samtidig. og vi detter ut helt likt.....men internetten funker helt fint...hva kan dette vere? hjelp!!

takk på forhånd:)

mvh jens

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det jo bare og lære seg knepene da, oppdatert firmware kan løse alle problemene.

Les manualen og kom tilbake hit med spørsmål.

5397826[/snapback]

viss jeg finner igjen den så....men er det mulig å instalere noe som ikke er koblet til datamaskinen gjennom noen annet enn en nettverkskabel da?

Lenke til kommentar
Da er det jo bare og lære seg knepene da, oppdatert firmware kan løse alle problemene.

Les manualen og kom tilbake hit med spørsmål.

5397826[/snapback]

viss jeg finner igjen den så....men er det mulig å instalere noe som ikke er koblet til datamaskinen gjennom noen annet enn en nettverkskabel da?

5397853[/snapback]

-Last ned nyeste firmware til routeren din

-koble sammen PC og router med nettverkskabel

-finne manualen til routeren ,eventuelt laste ned manualen fra routerprodusent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...