palandw Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg synes skriften og ikonene og alt er for lite med 1920x1200. har satt opp til 120dpi, men da blir det litt rare/stygge bokstaver og sånt. er det noen annen mulighet å få ikoner og skrift større på slik at det ser bra ut? (i 1920x1200 såklart) Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Da var saken ferdig. Snakka med Sjefen for salgsavdelingen i Scandinavia og han unnskyldte seg serkt over alle den kastinga fra avdeling til avdeling. Får en tekniker opp til Høgskolen i Gjøvik på mandag... så da vil han skifte skjermen da. Pluss at han skulle fikse det so manglet. Må si meg fornøyd. Fikk 21048 poeng standar med nVidia v83.20 mobile... Skal teste 03/05/06 etter vert. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Bra det ordnet seg! Ringte DELL, og de skal se på vifteproblematikken Lenke til kommentar
Variable Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 åsmund kan du ta bilde av skjermen ? så du får med lightbleeden osv, se om det er like ille hos meg. highres bilde Lenke til kommentar
msh Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg synes skriften og ikonene og alt er for lite med 1920x1200. har satt opp til 120dpi, men da blir det litt rare/stygge bokstaver og sånt. er det noen annen mulighet å få ikoner og skrift større på slik at det ser bra ut? (i 1920x1200 såklart) 5584110[/snapback] Ikke velg 120dpi,skjermen blir bare treigere oxo.Velg 96dpi,og du kan endre skrift størelse i utseende og ikon størelse i effekter.Velg store ikoner. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Skal ta et bilde så fort som mulig, ska bare spise frokost.... Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Skal ta et bilde så fort som mulig, ska bare spise frokost.... 5586701[/snapback] Bon apetit Har lasta ned det meste av drivere fra DELL sin side nå, skal brenne en CD og reformatere Lenke til kommentar
Aequitas26 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Skal ta et bilde så fort som mulig, ska bare spise frokost.... 5586701[/snapback] Bon apetit Har lasta ned det meste av drivere fra DELL sin side nå, skal brenne en CD og reformatere 5587658[/snapback] hvilke drivere er viktig/nødvendig for at pcn skal fungere etter en reformatering? Vurderer nemlig sterkt en reformatering!! Noen som ka gi eit godt svar? Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Skal ta et bilde så fort som mulig, ska bare spise frokost.... 5586701[/snapback] Bon apetit Har lasta ned det meste av drivere fra DELL sin side nå, skal brenne en CD og reformatere 5587658[/snapback] hvilke drivere er viktig/nødvendig for at pcn skal fungere etter en reformatering? Vurderer nemlig sterkt en reformatering!! Noen som ka gi eit godt svar? 5587728[/snapback] Du finner de på DELL, er vel chipset og netdrivere? så finner du resten på nett, eller bare last ned allt med en gang og brenn en CD, det er ikke snakk om mange MB DELL downloads 9400 Endret 11. februar 2006 av Skink_123 Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 http://www.nvidia.com/page/go_7800gtx.html Se nederst på siden, både 7800 GTX og vanilla har 400 MHz Ramdac! Hva vil det si? Og begge memory på 1.1GHz... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Bilde av skjermen Lenke til kommentar
Illus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei! Ser at det er flere som anbefaler formatering og re-installering av os/programvare på pc'en. Gidder noen som har gjort det/skal gjøre det å lage en smørbrødliste over hva som gjøres/installeres og i hvilken rekkefølge (dersom det er noe som er avhengig av det) for å få alt til å fungere igjen. Når listen er på plass kan den sikkert kopieres til hovedposten. Takk for hjelpen.. :o) Lenke til kommentar
csm-101 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei folkens. Har endelig fått min 9400 og storkoser meg. Jeg trenger dog hjelp til to problemer jeg har, håper dere har noen forslag? - @ -knappen funker ikke! Dvs. jeg kan skrive 2 og ", men når jeg trykker inn AltGr for å få frem @ skjer det ingenting? Dette er sikkert en bagatell, men jeg klarer ikke finne løsningen. Har sjekket språkinnstillingene, og de står på norsk. - jeg får ikke mce til å funke i fullskjerm på ekstern monitor (tv). Det finnes en milliard tråder her på forumet om hvordan koble pc til tv, men dette er et litt sært problem jeg håper og har en enkel løsning? Kobler pc til tv med s-video kabel. Dette går på et vis, når jeg bruker klone desktop innstillingen (håper dere skjønner hva jeg mener?). Ting funker gull, men når jeg starter opp mediacenter-programmet og kjører det i fullskjerm, begynner tv'en og klikke og bare blinker og "flikrer". Om jeg minimerer, eller kjører mediacenter i alt annet enn fullskjerm, funker det fint. Hva i alle dager skyldes dette? Noen som har forslag? Har forøvrig lastet ned det jeg finner av oppdaterte drivere og oppdateringer... Lenke til kommentar
Variable Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 velg norskt oppsett så skal ALTGR + 2 funker fint. Du kan muligens bruke kontroll + Alt + 2 Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei folkens. Har endelig fått min 9400 og storkoser meg. Jeg trenger dog hjelp til to problemer jeg har, håper dere har noen forslag? - @ -knappen funker ikke! Dvs. jeg kan skrive 2 og ", men når jeg trykker inn AltGr for å få frem @ skjer det ingenting? Dette er sikkert en bagatell, men jeg klarer ikke finne løsningen. Har sjekket språkinnstillingene, og de står på norsk. - jeg får ikke mce til å funke i fullskjerm på ekstern monitor (tv). Det finnes en milliard tråder her på forumet om hvordan koble pc til tv, men dette er et litt sært problem jeg håper og har en enkel løsning? Kobler pc til tv med s-video kabel. Dette går på et vis, når jeg bruker klone desktop innstillingen (håper dere skjønner hva jeg mener?). Ting funker gull, men når jeg starter opp mediacenter-programmet og kjører det i fullskjerm, begynner tv'en og klikke og bare blinker og "flikrer". Om jeg minimerer, eller kjører mediacenter i alt annet enn fullskjerm, funker det fint. Hva i alle dager skyldes dette? Noen som har forslag? Har forøvrig lastet ned det jeg finner av oppdaterte drivere og oppdateringer... 5596553[/snapback] Sikker på at du ikke kjører for høy oppløsning ut på TV'en? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hei folkens. Har endelig fått min 9400 og storkoser meg. Jeg trenger dog hjelp til to problemer jeg har, håper dere har noen forslag? - @ -knappen funker ikke! Dvs. jeg kan skrive 2 og ", men når jeg trykker inn AltGr for å få frem @ skjer det ingenting? Dette er sikkert en bagatell, men jeg klarer ikke finne løsningen. Har sjekket språkinnstillingene, og de står på norsk. Noen som har forslag? Har forøvrig lastet ned det jeg finner av oppdaterte drivere og oppdateringer... 5596553[/snapback] Gå inn på programmet for skjermkortet ditt. Der har du sikkert en undermeny for Hot Keys. Om du har en kombinasjon med ALT+CTRL+2 så vil den overstyre @-tegnet/ALT-GR+2. Da kan du enten slette denne ene funksjonen, sette den opp med andre taste kombinasjoner, eller deaktivere Hot Keys. Håper dette ordner det! mvh *edit; Hot Keys finner du sikkert under Desktop Management Endret 14. februar 2006 av js79 Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nå viser det seg at den USB buggen som drainer batteriet også gjelder for pentium-m! Nå må microsoft få ut fingern ;D Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 GJETT om jeg klør i fingrene og andre steder.. min i9400 kom i posten og har ligget en uke hjemme, og jeg er på sjøen. :/ Og det blir ikke bedre av at alle blader og nettsider skryter uhemmet av den. JEG MÅ HJEM! Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 GJETT om jeg klør i fingrene og andre steder.. min i9400 kom i posten og har ligget en uke hjemme, og jeg er på sjøen. :/ Og det blir ikke bedre av at alle blader og nettsider skryter uhemmet av den. JEG MÅ HJEM! 5601629[/snapback] Få den levert på sjøen neste gang da Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 GJETT om jeg klør i fingrene og andre steder.. min i9400 kom i posten og har ligget en uke hjemme, og jeg er på sjøen. :/ Og det blir ikke bedre av at alle blader og nettsider skryter uhemmet av den. JEG MÅ HJEM! 5601629[/snapback] Få den levert på sjøen neste gang da 5602295[/snapback] Det har ikke slått deg at fyren kanskje er midt ute på stillehavet e.l.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå