jon_o Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Høres bra ut Last ned AtiTool og sjekk for artifacts. La programmet kjøre en 15 til 20 minutter, da vet du om de nye klokkeinnstillingene er trygge. Lenke til kommentar
Kris_tian Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Da har jeg bestilt meg min første bærbar-pc, og det ble en Dell Inspiron 9400 Oppsettet ble som følger; Intel® Core™ Duo Processor T2500 (2.0 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife® Nvidia 7900GS 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024) 120GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD Primært 9-celle 80 WHr batteri WinXP Home + alt det andre dritet som følger med Prisen på alt ble 15565, noe som er veldig akseptabelt i mine øyne, så derfor droppet jeg bare det å prute da jeg tviler det var mye å hente. Tilbudene til dell denne uken er ekstremt gode Men har ikke fått en mail ang ordren eller liknende enda, vet ikke om det er normalt eller om selgeren på telefonen skrev ned feil epost-addresse? Venter uansett til i morgen og sjekker om det er kommet, hvis ikke er det vel ikke værre enn å ringe opp og få det byttet. Nå gleder jeg meg som et barn til pcn kommer Endret 3. august 2006 av Kris_tian Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Folk med her inne burde kanskje vurdere den kritiske oppgradering av WLAN : http://support.intel.com/support/wireless/...b/cs-005905.htm Mer info på: http://www.hardware.no/nyheter/sikkerhet/t...attformen/28218 Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Når jeg er først i gang; Noen her inne som kan gi meg hint hvordan jeg får brent ut win XP cd'en? Det ligger ingen Dell programmer under Start > Alle programmer. Kunne gjerne ha ringt DELL support men det koster mer enn livet. Lenke til kommentar
SvenO20 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei! Treng hjelp med min nye Inspiron 9400. Fekk den i går, og i dag, då eg sat og småkoste meg med mitt nye "vidunder", blei skjermen blå, og fekk opp ein feilmelding: "Memory has faulted" (noko i den dur, pga sjokket hugsar eg ikkje heilt nøyaktig). Er definitivt ikkje noko ekspert, men feilmeldinga fekk meg til å lure på om det er RAM'en det er noko gale med (har forøvrig 2048 Mb RAM 533 Mhz). Eg kjøpte PC'en med Windows Media Center, men pga alle dei irriterande programma som kom med på kjøpet, formaterte eg og installerte Windows XP Pro. Leita etter ei løysing på Dell sine supportsider, men etter det eg kan sjå er mitt litt delikate problem relativt unikt. Håpar nokon kan hjelpe meg (og la for all del ikkje nynorsken hindre dykk!) Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hmm, du kunne alltids kjørt en memtest86, denne må du brenne ut på en cd, og så boote opp, men du slipper å installere noe, og den finner minnefeil uten problemer Lenke til kommentar
SvenO20 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hmm, du kunne alltids kjørt en memtest86, denne må du brenne ut på en cd, og så boote opp, men du slipper å installere noe, og den finner minnefeil uten problemer 6615627[/snapback] Takk for svar, glømte å sei at etter den forholdsvis dramatiske hendelsen vil ikkje Pc'en starte... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hmm, du kunne alltids kjørt en memtest86, denne må du brenne ut på en cd, og så boote opp, men du slipper å installere noe, og den finner minnefeil uten problemer 6615627[/snapback] Takk for svar, glømte å sei at etter den forholdsvis dramatiske hendelsen vil ikkje Pc'en starte... 6615668[/snapback] Da har du sikkert fått ett mandagsprodukt, dessverre, sikkert defekt vifte, eller defekt minne, men uansett så bør du nok sende den inn da ja Lenke til kommentar
SvenO20 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hmm, du kunne alltids kjørt en memtest86, denne må du brenne ut på en cd, og så boote opp, men du slipper å installere noe, og den finner minnefeil uten problemer 6615627[/snapback] Takk for svar, glømte å sei at etter den forholdsvis dramatiske hendelsen vil ikkje Pc'en starte... 6615668[/snapback] Da har du sikkert fått ett mandagsprodukt, dessverre, sikkert defekt vifte, eller defekt minne, men uansett så bør du nok sende den inn da ja 6615706[/snapback] Det var det eg frykta. Etter å ha venta i over to veker er dette rimelig keisamt! Er berre ein ting å sei: Dell Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det var det eg frykta. Etter å ha venta i over to veker er dette rimelig keisamt! Er berre ein ting å sei: Dell 6615724[/snapback] Uff, ja, kan tenke meg det. Nydelig laptop er det iallefall, elsker skjermen Lenke til kommentar
SvenO20 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det var det eg frykta. Etter å ha venta i over to veker er dette rimelig keisamt! Er berre ein ting å sei: Dell 6615724[/snapback] Uff, ja, kan tenke meg det. Nydelig laptop er det iallefall, elsker skjermen 6615739[/snapback] Så sant, så sant! Satt siklande heile kvelden, nesten rart tastaturet ikkje strauk med det og.. Prøvde Need For Speed: Most Wanted og Prey før PC'en kortslutta, og vart bortimot sjokkert over grafikken! Som eg gledar meg til å prøve Oblivion. Aaah... Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Neon som kan fortelle meg når Dell, evt andre laptop'er kommer med Core 2 Duo? Sitter og venter utolmodig nå.... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det noen av dere som har denne maskinen som har prøvd å flashe til M90? Lenke til kommentar
Kris_tian Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det noen av dere som har denne maskinen som har prøvd å flashe til M90? 6627039[/snapback] En i9400 er og forblir en 9400 uansett hvor mye du flasher den. en M90 er jo en egen modell fra Dell Hva med å gi oss URLen du fikk denne ideen ifra? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) En i9400 er og forblir en 9400 uansett hvor mye du flasher den. en M90 er jo en egen modell fra Dell Hva med å gi oss URLen du fikk denne ideen ifra? 6627987[/snapback] Maskinene er jo nesten helt like. Så jeg er rimelig sikker på at de har likt hovedkort, men at forskjellen ligger i sertifiseringer, skjermkort, netvverkskort +++ Endret 7. august 2006 av aspstein Lenke til kommentar
Kris_tian Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vel, skjermkortet er jo et helt annet skjermkort, og jeg skjønner ikke hvordan vi skal kunne forvandle hele pcn til en M90 bare ved å skifte BIOS? 2006-08-07 10:36 DK - COPENHAGEN CALCULATE ETA håper den kommer raskt som fy nå. Står at den skal komme 11. august, men jeg satser på at den kommer før det Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vel, skjermkortet er jo et helt annet skjermkort, og jeg skjønner ikke hvordan vi skal kunne forvandle hele pcn til en M90 bare ved å skifte BIOS? 2006-08-07 10:36 DK - COPENHAGEN CALCULATE ETA håper den kommer raskt som fy nå. Står at den skal komme 11. august, men jeg satser på at den kommer før det 6628536[/snapback] Vel skjermkortene i disse maskinene er jo bare et pci-e kort og om du bytter bios på hovedkortet så har jo ikke det noen innvirkning på skjermkortet. Lenke til kommentar
Kris_tian Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ser ikke nytten i det jeg da.. Men javel Jeg har aldri hørt om det, så jeg skal ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen her som vet om det er noe lurt av meg å ha skjermkortet klokka på 600/1150 mhz 24/7? Eller vil det minske mye av levetiden på skjermkortet? Ps. det er snakk om et 7900GS skjermkort. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen her som vet om det er noe lurt av meg å ha skjermkortet klokka på 600/1150 mhz 24/7? Eller vil det minske mye av levetiden på skjermkortet? Ps. det er snakk om et 7900GS skjermkort. 6634321[/snapback] Hvorfor klokker du et så godt kort i det hele tatt er mitt spørsmål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå