Gå til innhold

Informasjonstråd for Dell Inspiron 9400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CS:S=Ja

WoW= Kansje

BF2= På low kansje

Oblivion= Forget it.

5962451[/snapback]

Spiller jo oblivion på fx 5200 128 mb! det er på lav instillinger da.. men da må det jo funke på denna!!

5962492[/snapback]

 

Spillet vil jo kjøre ja. Og smerteterskelen for hva som er spillbart er jo individuell. Kan godt hende du synes det funker ok, men tror nok de fleste vil finne det ganske stusselig. Forvent i alle fall ikke for mye.

 

Olav

Lenke til kommentar
Skal nok kjøpe en dell 9400 med disse spesifikasjonene:

Intel ® Core™ Duo Processor T2400 (1.83

1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)

80GB (5,400 rpm)

17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200)

256MB DDR ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400

 

Noen som kan komentere disse oppgraderingene?

Kommer dette til å kjøre spill bra, eks oblivion css wow osv.. ?

5962339[/snapback]

 

Bf2 vil gå glatt på 1024x768/low med de sesifikasjonene ;-)

(kanskje du kan sette noen instillinger på medium også)

Endret av kas86
Lenke til kommentar
tror du det går å overtale de til å sette inn ett bedre skjermkort? de må jo ha noe som passer..

5972099[/snapback]

 

Du kan prøve alt du orker, men det er ikke mulig å få tak i 7800-korta lengre.

5972124[/snapback]

 

Rykter på www.notebookforums.com skal ha det til at de har begynt å selge 7800go med 256 mb, samtidig som det er mulig at 7900GS for i9400 snart dukker opp :)

Lenke til kommentar

Heisann folkens. Nå har jeg hatt min i9400 i 3uker. En kjempe fin maskin men det er 2 negative ting med den!

 

1: Musknappende på den er utrolig billig og den lager en helvetes "klikke" lyd når man trykker på den.

 

2: Bakgrunslyset på skjermen er forferdlig svakt, når jeg har den skrud på 100% kunne jeg godt tenkt meg +50% mer! (jeg har den billigste skjermen da, kan ha noe med dette, så hvis det er for de jeg ville spare noen kroner på skjermen så vil jeg ikke anbefalle noen andre å gjøre den samme, hvis det har med skjerm typen å gjøre da...)

 

Syns det var på tide å fortelle om noe negativt om i9400 i denne tråden også ;-)

Men ellers er det jo en topp maskin!!

 

Mvh

kas

Endret av kas86
Lenke til kommentar
1: Musknappende på den er utrolig billig og den lager en helvetes "klikke" lyd når man trykker på den.

5975056[/snapback]

 

Min venstre museknapp har fjusket siden jeg fikk den.. og i påsken klikket den totalt.. så på fredag fikk jeg meg ny touchpad.. Dvs hele topplata måtte byttes siden den er integrert i den.. :o)

 

Men bra service.. og den nye touchpad'en fungerer perfekt.

 

Servicemannen sa at dette var den 3je 9400 han hadde jobbet på.. de 2 andre var brukerens feil til at de måtte repareres..

Lenke til kommentar

Derbi Nude: Som jeg skrev tidligere, grunnen til at tilbudet ikke ligger "world wide", er på grunn av tilgjengelighet - Det samme gjelder 667MHz minne og T2500 (2.0GHz Duo Core). De sikrer seg rett og slett for ikke å miste kunder pga ventetid.

 

Selvsagt kan de ordne noe hvis du ringer inn til de. Jeg bestilte nettopp en til til å ha på jobben med 2.13GHz, 667minne og 7800go.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...