Gå til innhold

Informasjonstråd for Dell Inspiron 9400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært å sett på sidene til dell nå og det ser ut som de har begynt å bruke 256MB DDR ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card istedet for 256MB NVIDIA® GeForce™ 7800 Go graphics card.

 

Er det stor forskjell på disse kortene?

Lenke til kommentar
Tja, det er godsterminal flere steder i landet, jeg henta min i Stavanger (da jeg bor der). Hvis du bor rundt Oslo, kan du sannsynligvis hente den i Oslo. Du får en SMS fra Schenker/Linjegods om at pakken er kommet til terminalen og at du skal ringe for å avtale utkjøring. Da kan du samtidig spørre om ikke det er greit om du kommer og henter den selv (Husk da for guds skyld å spørre hvor terminalen ligger, hvis det er flere ;)) Jeg sparte i allefall 1 dag på det.

 

Hvis du har bestilt uten GF7800Go, som du skriver, burde det ikke vare lenge før den kommer. Jeg måtte vente på T2500 + 7800Go, utenom det var alt på lager.

5756964[/snapback]

Nå står det

"4. Klargjøring før levering onsdag, mars 15, 2006

Din bestilling blir klargjort for utsendelse den 2006-03-15"

Hvor lang tid tar det vanligvis fra Dell sender til man får maskinen?

Lenke til kommentar

:mad::cry:NEI FOR F***! :cry::mad:

 

Nå ringte Dell meg, og fortalte meg min verste drøm! GeForce Go7800 kortene er umulige å få tak i, og derfor har de ikke maskin til meg! Tilbød en x1400 og evt. bedre pris, men det er uholdbart!

 

Der røk den pcen for nå, får håpe at jeg finner meg noe annet.

 

:thumbdown::mad::thumbdown:

 

er det andre som har opplevd dette, eller er det selger som kanskje har forsnakket seg, og ikke ønsker å oppfylle det tilbudet han gav meg??

Endret av gEnEsis_AiX
Lenke til kommentar
:mad:  :cry:  NEI FOR F***!  :cry:  :mad:

 

Nå ringte Dell meg, og fortalte meg min verste drøm! GeForce Go7800 kortene er umulige å få tak i, og derfor har de ikke maskin til meg! Tilbød en x1400 og evt. bedre pris, men det er uholdbart!

 

Der røk den pcen for nå, får håpe at jeg finner meg noe annet.

 

:thumbdown:  :mad:  :thumbdown:

 

er det andre som har opplevd dette, eller er det selger som kanskje har forsnakket seg, og ikke ønsker å oppfylle det tilbudet han gav meg??

5768451[/snapback]

 

 

Det er nok dessverre the cold hard facts... Dell har brukt så mange GF7800GO at det er tomt overalt... Så jeg er redd ventetiden blir lang.

Lenke til kommentar

Klippet og limt fra Schenker:

ETA 2006-03-27

(...)

2006-03-17 02:20 DK - SCHENKER CALCULATE ETA

2006-03-17 01:11 DK - SCHENKER ORDER LOADED ON TRAILER

 

ETA kan da ikke stemme her? Jeg nekter å tro at de bruker ti dager fra maskinen sendes fra Danmark til den er hjemme hos meg like ved Oslo?

Har de bare ikke oppdatert ETA, eller tar det faktisk så lang tid?

Lenke til kommentar
Hjemme PC for ansatte: Hvilken bør jeg velge? Oppsettene er statiske!

 

Inspiron 9400 Pakke 1.

.

.

.

Skjerm:              15,4" WXGA (1280x800) med Truelife

 

9400 kommer kun med 17" skjerm og en høyere oppløsning.

 

tomro

5767266[/snapback]

 

 

Da tar du FEIL. For det er disse tilbudene vi har fått. Hallo.

På Dell.no får du riktig nok ikke annen skjerm enn en 17", men tror neppe Dell har levert feil tilbud til vår bedrift.

Endret av brazir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...