Gå til innhold

Informasjonstråd for Dell Inspiron 9400

Anbefalte innlegg

Ikke velg 120dpi,skjermen blir bare treigere oxo.Velg 96dpi,og du kan endre skrift størelse i utseende og ikon størelse i effekter.Velg store ikoner.

:hmm: hvor finner jeg dette (effekter) da? må jo bruke lupe for å se de ikonene sånn som de ser ut nå, og myse på en del tekst...

men fin skjerm ellers ja :love:

Edit: fant effekter, men det funka jo ikke. gikk opp igjen til 120 tekst og er egentlig nøyd med det... men synes det er mye som blir blurry? mye av grafikken på nett, smiley'ene her f.eks og sånne ting.. ganske trist egentlig, siden mye jo er så ultraklart! stor kontrast liksom.. kan det fikses?

edit2: fiksa :)

Endret av kafelia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har et lite problem etter formatering og xp pro innstalering. Har en ukjent "SM Bus controller". Noen som vet hve denne kan være?

5639992[/snapback]

Pleier ofte å være IDE/S-ATA-kontrolleren. Last ned Intels chipset-drivere til det chipsettet du har. Vet du ikke hvilket chipset du har, kan du laste ned CPU-Z fra CPUid.

Jeg er veldig fornøyd med min 9400, selv om fruen har gjort beslag på den "åååååå widescreen-skjerm, sååå stoooor! Da slipper jeg å ta den stasjonære da!" Jo takk, tenkte jeg da, hehe.

Men den ble fort formatert, for makan til søppel som lå inne på den! Usj! McAfee også...

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

Hei!

Fått dell'en min og er fornøyd med det jeg har sett hittil.. liker ikke det hvite dekselet da.. men men..

Ser at det er to skjulte partisjoner på disken.. en på 78MB og en på 3GB .. Gjør meg ikke så fryktelig mye å la dem være der. Men hva har dere gjort !? Slettet disse eller latt dem ligge ?

Vil anta at det er noe recovery greier som setter opp maskinen slik den kom fra fabrikken.

Lenke til kommentar

Hei igjen.. mente den hvite kanten rundt hele maskinen.. jeg kjøpte også sånn snap-on-deksel i carbon.. men ser litt snålt ut med hvit kant rundt.. hadde maskinen vært sort så hadde jeg vært fornøyd.. men som sagt.. det bryr meg ikke nevneverdig.. :-)

Partisjonene fant jeg under "administrative verktøy" - "Datamaskinbehandling"

(Gjett om jeg skal legge inn engelsk XP versjon)

Jeg lar partisjonene ligge.. :o)

Prøver å brenne ut innholdet i hovedpartisjonen på en dvd.. men det liker den ikke noe særlig.. kanskje fordi jeg prøver å brenne ut programfiles katalogen også..

Lenke til kommentar
chrda Postet i dag, 16:29

Får ikke så mye brukt for Dual core før Windows Vista kommer.

viss jeg har forstått det korrekt, stemmer vel ikke det... DualCore kan vel pr i dag dele opp hva hver del skal jobbe med. Er ikke 100% sikker på dette, men slik jeg har forstått det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...