Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

helt ny packard bell virker ikke?

Anbefalte innlegg

kompissen min kjøpte seg helt ny packard bell imedia den virket helt fint helt til plutselig! du får startet den men den vil ikke begynne på "loadingen" av windows jeg vet ikke hva det er? har prøvd flere forsjellige modus som sikkerhets modus,gjenoprettings modus osv... maskina er under ei uke gammel! er kjøpt på elkjøp hva bør han gjøre? er det noen som vet hva vi kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskiner fra elkjøp er generellt veldig dårlige.

5397058[/snapback]

Er de?

Allså dårlige i den forstand at de havarer med stor feil?

Har da satt opp hauger og lass av billige elkjøp-bokser uten og få ett slikt inntrykk.

5400012[/snapback]

Ja absolutt. Mange maskiner er ustabile og med feil. En annen ting er at komponentene gir ofte dårlig ytelse. For eksempel spillepcer med GeForce 6200 er ikke noe bra. Elkjøp blåser opp det beste med pcene, for eksempel: "512MB SKJERMKORTMINNE!". Jeg vet om mange som har blitt lurt. Så jeg sier ikke dette uten grunn.
Lenke til kommentar
Ja absolutt. Mange maskiner er ustabile og med feil.

5401759[/snapback]

Tja, har bare fått en som var DOA og aldri hørt noe spesiellt om ustabilitet.

Tviler sterkt på at stor og kjente PC-produsenter leverer ut B-varer når det er snakk om maskiner, de har tross alt ett rykte og ta vare på.

De andre tingene du nevner er jo noe helt annet og ikke maskinvarefeil i normal forstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...