Gå til innhold

Waterchill extreme kit pumpe feil?

Anbefalte innlegg

Hei! nå sitter jeg her med Waterchill extreme kit og har innstalert dette på denne Pcn

jeg har innstalert alt har hatt temperaturer ned mot 25grader idle på cpu... men nå plutselig så har jeg 57!?! og det er ikke en måle feil forddi når jeg tar på blokken brenner jeg meg :( jeg hadde en feil her for noen dager siden hvor pcn bare skrudde seg av og vile ikke boote igjen før neste dag :( jeg mistenker da pumpen for å være defekt :( eller den funker jo men den puper bare så vidt vannet rundt :( jeg har nå underklokket prossesoren til 1.8ghz og satt ned volten til 1.37 for å ikke grille noe men jeg skriver dette da har jeg stabilt 53grader idle :( og skjermkort blokken er 84! grader varm :( så beklager alle skrive feil men vil ikke ha på pcn mer en nødvendig! det jeg lurer på er da om mine mistanker er sannsynelige eller om det kan være noe annet? hvis pumpen er defekt kan jeg sende den inn til komplett å kreve å få en ny en? eller må jeg kjøpe en pumpe for "nye" penger?

-Hilsen en bekymret 15åring uten så mye penger å rutte med :p:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som mange opplever..inkludert meg selv er at windows finner den, men når du legger inn programmet og kjører det så kommer det opp "usb-device not found"

5406920[/snapback]

Kontakt de som leverer produktet å spør hvorfor det er sånn da?

Send en mail :p

Lenke til kommentar
Det er bare å gå inn på www.asetek.com og gå inn på forumet der, så ser du hva de sier :tease:

5407229[/snapback]

Greit. Skal inn å lese, mn jeg trodde det var sånn frem og tilbake på forumet.

Å når jeg tenkte på mail til asetek, så får du et svar på hva du må gjør.

EDIT:

noen som har funnet ut noe nytt? Fant ikke no på forumet jeg.

Noen som har problemet med pumpa som gidder å senne mail til asetek?

Endret av exmith2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...