[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei! nå sitter jeg her med Waterchill extreme kit og har innstalert dette på denne Pcn jeg har innstalert alt har hatt temperaturer ned mot 25grader idle på cpu... men nå plutselig så har jeg 57!?! og det er ikke en måle feil forddi når jeg tar på blokken brenner jeg meg jeg hadde en feil her for noen dager siden hvor pcn bare skrudde seg av og vile ikke boote igjen før neste dag jeg mistenker da pumpen for å være defekt eller den funker jo men den puper bare så vidt vannet rundt jeg har nå underklokket prossesoren til 1.8ghz og satt ned volten til 1.37 for å ikke grille noe men jeg skriver dette da har jeg stabilt 53grader idle og skjermkort blokken er 84! grader varm så beklager alle skrive feil men vil ikke ha på pcn mer en nødvendig! det jeg lurer på er da om mine mistanker er sannsynelige eller om det kan være noe annet? hvis pumpen er defekt kan jeg sende den inn til komplett å kreve å få en ny en? eller må jeg kjøpe en pumpe for "nye" penger? -Hilsen en bekymret 15åring uten så mye penger å rutte med Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg vet ikke hvor lenge siden det er du kjøpte settet., men er det nytt og pumpen ikkke fungerer eller blokka så reklamerer du det. Da skal du ha en ny blokk eller pumpe.rettere sagt garantien du har på settet da. Send en mail til komplett å forklar problemet og de sier hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er jo nesten nødt til å være pumpen. Om du har installert programmet på pcen, kan du ikke se hva RPM på pumpen er da?! Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 jeg har prøvd å innstalere programet på pcn og koblet til usb saken _riktig_ men programmet finner ikke pumpen for det Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg har prøvd å innstalere programet på pcn og koblet til usb saken _riktig_ men programmet finner ikke pumpen for det 5404907[/snapback] SIkker på at usb'en står rett vei ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det som mange opplever..inkludert meg selv er at windows finner den, men når du legger inn programmet og kjører det så kommer det opp "usb-device not found" Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det som mange opplever..inkludert meg selv er at windows finner den, men når du legger inn programmet og kjører det så kommer det opp "usb-device not found" 5406920[/snapback] Kontakt de som leverer produktet å spør hvorfor det er sånn da? Send en mail Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det er bare å gå inn på www.asetek.com og gå inn på forumet der, så ser du hva de sier Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Det er bare å gå inn på www.asetek.com og gå inn på forumet der, så ser du hva de sier 5407229[/snapback] Greit. Skal inn å lese, mn jeg trodde det var sånn frem og tilbake på forumet. Å når jeg tenkte på mail til asetek, så får du et svar på hva du må gjør. EDIT: noen som har funnet ut noe nytt? Fant ikke no på forumet jeg. Noen som har problemet med pumpa som gidder å senne mail til asetek? Endret 9. januar 2006 av exmith2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå