tulling03 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Kommer snart til å kjøpe meg ny mobil, og disse to modellene tiltaler meg. Noen som har noen synspunkter for og imot. Har en gammen Nokia 3310 nå, så jeg er ikke vant med det nye opeartivsystemet uansett. Har også prøvd en eldre Siemens S55 og den syns jeg IKKE er brukervennlig. Hvordan blir det med Symbian på hhv Nokia og Siemens, noen forskjell?? Endret 7. januar 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Da SG75 er avlyst er det vel ikke mye valg igjen... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Da SG75 er avlyst er det vel ikke mye valg igjen... 5397155[/snapback] Avlyst? Den er da til salgs i nettbutikker. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Da SG75 er avlyst er det vel ikke mye valg igjen... 5397155[/snapback] Avlyst? Den er da til salgs i nettbutikker. 5397611[/snapback] Tror nok du tar feil der, SG75 kommer ikke ut. Du tenker muligens på SXG75? Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 I følge Molna, som pleier å ha rett i det han sier om Siemens, er mobilen avlyst, sannsynligvis fordi oppfølgeren dens ikke var så langt unna. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...sult_type=posts Der er alle postene til Molna. Som dere ser står det noen ganger at SG75 er avlyst. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) I følge Molna, som pleier å ha rett i det han sier om Siemens, er mobilen avlyst, sannsynligvis fordi oppfølgeren dens ikke var så langt unna. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...sult_type=posts Der er alle postene til Molna. Som dere ser står det noen ganger at SG75 er avlyst. 5404268[/snapback] Da er det bare mpx, xd, telebutikken osv som ikke er oppdatert. Her er den tilsalgs. Det gjelder for øvrig 11 andre butikker også: Her er den også tilsagls. synd, likte denne. Endret 8. januar 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå