Janster Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Som emnet sier, jeg oppdaterte min plextor til nyeste firmware fra Plextor, og voila, den har nå sluttet og lese CD'er totalt!! Urk, jeg har degradert til 1.04, men det har ikke hjulpet, er det noen som har noen råd eller tips som ikke involverer og sende den tilbake til Komplett eller Plextor ? Janster Lenke til kommentar
xtrail Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Som emnet sier, jeg oppdaterte min plextor til nyeste firmware fra Plextor, og voila, den har nå sluttet og lese CD'er totalt!! Urk, jeg har degradert til 1.04, men det har ikke hjulpet, er det noen som har noen råd eller tips som ikke involverer og sende den tilbake til Komplett eller Plextor ? Janster 5396861[/snapback] Jeg gjorde akkurat det samme, min brenner heller ikke cd plater. Trenger hjelp. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Jau, etter og ha gravd på forum, ser det ut til at Plextor sine firmwares fjerner CD-ROM support, jeg synes de burde etter ALL denne tiden, nevne dette for oss. Uansett er det en bug, men jeg kan ikke reversere til 1.01 Spørsmålet er ..hva nå Janster Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Du får trøste deg med att cdrom support ikke er borte med nyeste firmware ver 1,11. Den ene pc'en min jeg sitter på nå har denne brenneren og den både leser, ripper og brenner cd plater uten problemer med 1,11 firmware. Så problemet er nok enten defekt brenner eller software feil. Bruk Plextor support og se om det kan være hjelp og få der. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Jau, men etter og ha lest litt rundt, er dette et problem mange har fått Jeg har mailet plextor support dog. Hilsen Jan Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har du en cd du kan boote fra, xp cd'en foreksempel kan du se om det er brenneren eller software som er feil. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Jau, en liten test med vindauget jeg har viste samme resultat, den 'ser' ikke cd'er. Og flytte den til den andre maskinen her i huset hjalp ikke heller Blir nok å sende på reperasjon eller retur Jan Lenke til kommentar
xtrail Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det hadde vert fint om det var noen som har en ide eller en løsning på Plextor problemet med at Plextor 708A ikke leser CD plater etter oppgradering til Firmware 1.11 ? Den verken leser eller skriver CD plater lengre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå