Catod Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ørepropper som følger med mp3 spillere er som alle vet veldig dårlige. Har tenkt å kjøpe meg IAudio U2 eller U3 og trenger da også nye ørepropper (ikke headphones, har koss porta pro) Hvilke ørepropper kan anbefales? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Øreproppene som følger med iAudio X5 (regner med at de samme følger med U2 og U3) er veldig bra (faktisk synes jeg de nesten var på høyde med koss porta pro), mye bedre enn alle andre ørepropper som har fulgt med andre spillere jeg har kjøpt, men det er ikke sikkert du synes de er bra nok da. Jeg har hørt mye bra om koss "the plug", men har ikke prøvd den. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er ikke de samme som øreproppene som følger med X5 og U2/U3. DU ser U2/U3 her: De som fulgte med X5 var helt greie, de satt litt løst i øre kanskje. Selv har jeg Shure E5c og de jo naturligvis å anbefale ^^ Mer aktuelt er kanskje lillebrødrene Shure E2c eller 3c. Lenke til kommentar
Catod Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 E5c er nok ikke aktuelle nei. E2c koster 600 kr. Hadde egentli tenkt å bruke maks 500 kr på et par, helst mindre (200-300), men ser i prisguiden at de har fått veldig bra kritikker. Får vurdere dem. Har du forresten hørt på dem? Andre som kan anbefale disse, eller har andre forslag? Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har ikke testet E2 desverre så jeg vil ikke uttale meg her. Men angående ørepropp-spørsmål kommer de hele tiden opp i Audio-forumet, ta en titt der. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Sjekk andre "i øret" propper. Sony sin EX serie. Creative EP630. Det er flere. De har styrker og svakheter, men spiller stort sett fletta av tradisjonelle ørepropper. Som regel dyp, kontant bass og mye diskant. I motsetning til alt Koss lager, som har "muddy highs" koblet med bass som overdøver alt. Lenke til kommentar
Andrey Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 de øreproppene som fulgte med IAudio U3 var faktisk ganske bra lyd på. tru det eller ei Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Øreproppene som fulgte md U3 er etter min mening bedre ved de høyere frekvensene enn portapro. Diskanten er veldig fin, md bra oppløsning. Bassgjengivelsen til portapro er det selvfølgelig vanskelig å slå. Lenke til kommentar
mikajoh Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kjøp et par fra Sony, de har både bra lydkvalitet, og jeg tror nesten det er umulig å sprenge dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå