Kurt P Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Heisann... Jeg har fått jeg Inspiron 6000 og er sålangt veldig fornøyd, men det er en liten hake enda.. Og det er at lyden hakker nå og da under avspilling av film. Jeg bruker VLC som spiller. Og dette skjer på så godt som alle filmer jeg har. Er det noen som kan hjelpe meg? jeg tror ikke jeg kan leve med det dessverre.. Er veeldig plagsomt.. Mvh En litt trist kurt p Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 har du sjekket at du har siste verrsjon av tilgjengelig codec? finn ut hva filmene krever, og last ned dette. www.google.no er din venn. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hmm.. Hvorfor trenger jeg codec når filmen avspilles ? problemet er jo at filmen småhakker .. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvis filmen først spilles av er det nok ikke codec som er problemet. Kan være at maskinen rett og slett bare sliter, selv om dette virker rart. Prøv å se hvor mange programmer du kjører på en gang og gå ut av noen hvis du kjører mange. Kan kanskje være lurt å prøve en annen spiller, selv om VLC pleier å funke veldig bra. Kan være du trenger nye drivere til lydkortet? Mer kan jeg ikke komme på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå