Gå til innhold

Noen som har to komponenter til overs?

Anbefalte innlegg

Skulle bygge en surfemaskin til en pensjonist med gamle deler jeg hadde liggende.

Men poweret og cdromen er dødt, så jeg trenger et nytt, og lurer derfor på om det er noen gavmilde sjeler her på forumet som har noe til overs.

Jeg holder til i Oslo, og betaler selvsagt frakt hvis noen kunne tenke seg å gi bort et.

Maskina ellers er:

P2 400

384MB ram

10GB harddisk

Som dere ser trenger jeg ikke noe rått, 230W og en cdrom som kan lese plater holder i massevis.

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en dvd-rom Pioneer til overs.

Og en crappy Q-tech psu (håper gamlingene har dårlig hørsel, denne bråker!!) :D

mvh r.-

Edit: Prisverdig initiativ Makky  :love:

5396766[/snapback]

En dvd-rom er overkill, men hvis du har den til overs og vil gi den bort sier jeg "ja takk" :D

Angående Q-teken, går det ann å skifte vifte i den? Poweret burde ikke høres ut som en traktor :p

Lenke til kommentar

Kan jo sikkert høre på en plass dær de har EL retur og ha sikkert noe dær vist du plukker litt. Må bare spørre pent å rydde opp etter deg så får du sikkert lov å kikke, du finner garantert psu og cdrom dær og kansej noe annet spennende. Ligger en tråd om det på forumet av folk hva folk har funnet på slike plasser. :)

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har det travelt Makky, så skal jeg gjøre det; tipper en 100Ohm gjør susen.

(Har nettopp fått en hvalp i huset - noe begrenset fritid  :mrgreen: )

mvh r.-

5401298[/snapback]

Nei, har det ikke spesielt travelt.

Tusen takk for bidraget :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...