Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har kjøpt thermaltake xaser tsunami og henter det i morgen og lurer på hvordan vifter jeg trenger og hvor mange som følger med. Tror det følger med 2, og vifta på gpu og cpu beholder jeg inntil videre. Men i sidedøra (plexi) må jeg ha en vifte. Alle viftene skal være blå neon. Noen gode forslag. Vil ha god kjøling i pc'en. Mvh Mathias Barone Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Mist er et godt valg.. Mist med blå led til systemet, 120 mm vifta som er bak.. Forann vil jeg anbefale denne Mist`en for en god kjøling, men hvis du må ha med led, velger du jo selfølgelig bare den adre med led.. 90 mm vifta: For å gjøre det stilrent ville jeg valgt Denne primcooler vifta.. Med Denne grillen.. Ikke lag dette til et jallakabinett med å ha masse lys i det, men et par katoder skader jo ikke da.. Hvis du allerede ikke har katoder fra før kjøper du disse Sunbeam katodene, til de trenger du et slikt Basic kit.. Edit: Linken til katodene funka ikke helt, uansett du finner de Her Endret 6. januar 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 skjønner at jeg må ha en vifte foran og bak. to 120mm tilsammen, men skal 90mm i sidevinduet da? katoder får jeg se om jeg tar, kanskje 2 blåe. sånn inverter har jeg fra før av. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det medfølger en 90mm vifte på døra.. Alle de 3 vifte plassene på kabinettet, er det vifter fra thermaltake, men de bråker mye, og er ikke veldig pene, bortsett fra den ene med led da.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 er det bare 3 vifteplasser i kabinettet? foran, bak og i siden? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har kjøpt thermaltake xaser tsunami og henter det i morgen og lurer på hvordan vifter jeg trenger og hvor mange som følger med. Tror det følger med 2, og vifta på gpu og cpu beholder jeg inntil videre. Men i sidedøra (plexi) må jeg ha en vifte. Alle viftene skal være blå neon. Noen gode forslag. Vil ha god kjøling i pc'en. Mvh Mathias Barone 5396512[/snapback] Kankje noen er slik som jeg er nå, gidder ikke å lete frem kabinettet, derfor bør du kanskje linke til det. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 er det bare 3 vifteplasser i kabinettet? foran, bak og i siden? 5397588[/snapback] Stemmer, blir jo flere vifter når du får inn hoved kortet da, cpu og psu vifta.. Min temp er veldig lave, som har lillebroren til Tsunami, med samme anntall vifteplasser.. Men ved å bytte ut de viftene som er der mot virkelig gode mist vifter, vil ikke det bli noe problem med kjøling... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 i mitt gamle kabinett hadde jeg 2 80mm foran, en bak, en på skjermkort, prosessor, 2 på strømforsyning. og en i taket. Men dette blir ikke mulig i mitt nye? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 i mitt gamle kabinett hadde jeg 2 80mm foran, en bak, en på skjermkort, prosessor, 2 på strømforsyning. og en i taket. Men dette blir ikke mulig i mitt nye? 5397909[/snapback] Du kan jo fortsatt ha på skjermkortet og psu` en da.. men 80mm viftene får du nok ikke hatt... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Se på Vendur.no. Jeg byttet ut alle viftene med noen av disse: http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPa...=2a&language=no -sjekk støy/luftmengde forholdet og alle skjønner hvorfor. Jeg har riktig nok de med leds, som flytter litt mindre luft, men likevel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå