Elefantons1 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har nettopp fått meg en Creative ZEN Sleek og er foreløpig meget fornøyd;) Bra lyd, utseende, størrelse++ Har slettet alle unøyktige tags og bruker filnavnet på sangen som navn i steden... Synes dette gjør det enklere å navigere (vet ikke om dette har noen betydning i forhold til spm. men:P) Spørsmålet er i alle fall angående musikkbiblioteket... Går det ann å lage mapper innefor her? Eller vil bare all musikken man har på spiller'n ligge samlet? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Har nettopp fått meg en Creative ZEN Sleek og er foreløpig meget fornøyd;) Bra lyd, utseende, størrelse++Har slettet alle unøyktige tags og bruker filnavnet på sangen som navn i steden... Synes dette gjør det enklere å navigere (vet ikke om dette har noen betydning i forhold til spm. men:P) Spørsmålet er i alle fall angående musikkbiblioteket... Går det ann å lage mapper innefor her? Eller vil bare all musikken man har på spiller'n ligge samlet? 5396415[/snapback] Ja, det er mulig å legge musikken din i ulike mapper inne på spilleren. Dette hjelper forøvrig svært lite da spilleren browser musikken etter tags, uansett hvilke mapper du har plassert den i. Hvis du har skikkelige tags med både artist-, og albumnavn vil du kunne browse musikken din som om den var i mapper. Slik som dette: artist > album > tracks (inne på spilleren) Har du plassert sangene i mapper på spilleren slik som dette: artist > album > tracks vil det ikke ha noe å si hvis låtene ikke har tags. Spilleren vil da plassere alle under unkown artist. Endret 7. januar 2006 av qweac Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hvordan lager jeg mapper da? Det nærmeste jeg har kommet å lage mapper er å lage playlists:P Skjønner jo fordelene med å ha tags også, men skal man finne finne en sang fra en artist, så må man jo vite hvilket album sangen er på for å komme videre... Skal man høre på alle sangene fra en artist, så ligger de jo etter hverandre uansett:) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hvordan lager jeg mapper da? Det nærmeste jeg har kommet å lage mapper er å lage playlists:P Skjønner jo fordelene med å ha tags også, men skal man finne finne en sang fra en artist, så må man jo vite hvilket album sangen er på for å komme videre... Skal man høre på alle sangene fra en artist, så ligger de jo etter hverandre uansett:) 5405121[/snapback] Skal du ha mapper må du oppdatere firmwaren... Endret 8. januar 2006 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå