Tumbleweed Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jepp. Robert Fripp er kjøpt og betalt for å lage lydene til Windows Vista: http://www.adressa.no/forbruker/digital/article604696.ece Det blir vel fire minutter intro mens Vista starter, tenker jeg.... T'Weed Lenke til kommentar
knert Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 eller lyd i bakgrunnen mens vista installeres. fint reklame triks det. fin musikk skaper et positivt inntrykk. akkurat det samme som når butikker kjører bakgrunnsmusikk i lokalene. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vista med Frippertronic (lurer på hvordan kritisk stopp vil låte...) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Oooh, nå kommer det til å bli kule lyder når ting og tang skjer her! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Windows Vista Progressive Edition? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Microsoft har tidligere huket tak i Brian Eno for å skape lyder for en tidligere versjon av Windows, etter det jeg husker. En lang og stolt tradisjon dette :] Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Vis jeg ikke husker feil gjorde vel Apple dette og med Tiger? Husker det var en Apple produksjon av MacOs som det var bakgrunnsmusikk på mens du installa oset. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Med ande ord. Microsoft har hermet etter Apple igjen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Med ande ord. Microsoft har hermet etter Apple igjen 5402092[/snapback] Microsoft har tidligere huket tak i Brian Eno for å skape lyder for en tidligere versjon av Windows, etter det jeg husker. En lang og stolt tradisjon dette :] 5397733[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå