Zindex Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Folk finner på de dummeste ideer for å tjene penger. Nå skal de ha oss til å tro at bikkjer ikke kan hoppe. http://www.doggysteps.com Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Haha! Hvorfor skal bikkja på død og liv komme opp i senga? Jeg trodde de skulle holde seg unna? Dette var forresten i velkjent tv-shopstil. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Uff, det var ikke et bra produkt. De må jo greie å hoppe sjøl..ellers blir de late, feite og syke. Indirekte dyremishandling...med mindre det e et dyr som f.eks. mangler et bein elns.. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Amerikanere finner opp så utrolig mye idiotisk. En hunde trapp ffs. Hva faen! "Do you think i can bend down and grab my dog to put it on the sofa, my stumac is in the way" Oppgitt.... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 HAHAHAHA :!: dessa amrikanerne blir bare latere og latere.. Og bikkjan me Trapp til bikkjer, nå har jeg sett det å, og det var arti :!: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Neste blir vel DoggyEscalator (om jeg skrev det riktig) som er rulletrapp, som blir overgått med DoggyElevator 3000. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Haha... Sykt!.................. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå