Forumforumforum Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Noen som har forslag til fett stash man kan ha på en Samsung SGH-E730 Usikker på hva den støtter osv.. Bruker den egentlig bare til sms og ringe.. og tar bilder om jeg trenger.. Støtter den f.eks noen slags versjon av msn elns ? Kom med anbefalinger av fete ting som funker ! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Hvis du mener stash som bakgrunnsbilder osv kan det hende du finner endel på www.zedge.net Endret 7. januar 2006 av Anette_ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 takk tenkte på litt av hvert.. lastet ned programmer til styring av winamp osv, som jeg tenkte å bruke på htpc'n min.. Lastet ned msn, testet ut i går kveld. Lenke til kommentar
mafia_04 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Du finner mange java programmer på www.getjar.com Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hvor fant du msn programmet? og hva trenger du for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det finnes mange MSN klienter. De fleste er for Symbian telefoner og er svært gode. Dessverre er SGH-E730 ikke en Symbiantelefon og støtter kun java-applikasjoner. Personlig har jeg aldri benyttet meg av slike javaprogrammer men vet at cmessenger er en helt brukbar javabasert IM-klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå