smenes Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Når jeg skulle overføre sanger til creative zen touch 20 gb, låste den seg plutselig og jeg får den ikke til å virke.. Det blå lyset på "på/av" knappen lyser, men jeg får ikke gjort noen ting. Jeg har prøvd den "reset" knappen på mp3`en, men det virker ikke.. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Jeg kjøpte den for 1 år og 1 måned siden, kan jeg klage(kjøpt hos lefdal)? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvis knappen lyser må spilleren gå tom for batteri en gang. Vent til det skjer, lad så spilleren opp og prøv den. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Vet du hvor lite batteri et sånt lys tar, må nok vente lenge hvis batteriet ikke var nesten tomt og det lyset er det eneste som bruker batteri. Du kan prøve å sende mail til creative og se om du får svar. Og du burde spørre på forum på creative.com. Har du prøvd å koble den til PCen? Lenke til kommentar
smenes Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har prøvd å koble den til pcen ja..Virker ikke det heller.. Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Sånne skjedde med en muvo og en rhomba for meg også, jeg fikk ikke fikset noen av dem med firmwareupdaten jeg ble anbefalt fra creatives support. Se om denne kan hjelpe (selv om det interessante avsnittet med reset faktisk ikke kommer fram) http://dmzweb3.europe.creative.com/SRVS/CG...=ww_english_add Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Min har samme problemet. Skjer av og til, vet ikke hvorfor. Det er ikke bare lyset som virker, saa etter et doegn funker den igjen . Er irriterende dog... Heldigvis funker det aa resette min. Lenke til kommentar
smenes Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg fikk beskjed idag at lefdal ikke har flere på lager og det går ikke an å reparere den.. Derfor vil jeg få tilbake kjøpssummen på 2450, kr og kunne velge ut en ny mp3 spiller.. Valget står mellom zen micro 8gb med fargeskjerm og ipod video med 30 gb eller zen sleek.. Hva ville dere kjøpt? Det er ikke noe problem for meg å legge til en 1000 lapp.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ville tatt zen sleek. Har den selv og har ikke angret ett sekund. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har zen Micro Photo er har heller ikke angret et sekund. Det er alle bra spillere (de fra creative), Ipod`en vet jeg ikke noe om. Du kan jo lete litt rundt etter tester på google. og gjøre deg en mening ut ifra det, og/eller spøre oss som har de spillerene du vurderer om noen du lurer på (hvis du gjør det da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå