Computerwolf Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei Har tenkt på et nytt kabinett fra lian li og har sett en del på dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=pc71usb&mcat=c433 Er dette et bra valg, liker den rene stilen og blankt metal. Hadde tenkt og sette inn et vindu etter hvert. noe som har noen erfaringer med å gøre dette på et slikt kabinett? Hvis noen har noe positivt eller negativt og si om dette kabinettet blir alle meninger satt pris på. Men jeg lurer på om jeg husker riktig nå jeg sier at E-ATX kabinett også passer med vanlige ATX hovedkort? Hvis denne tråden er lagt feil eller har dårlig emne tittel er det bare og si ifra. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvis du først skal bruke så mye penger på et kabinett syns jeg du burde velge et med 120mm vifter. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 skjønner hva du mener, de 80mm viftene kan bråke en del mer en vanlige 120mm vifter, men jeg skal ha vifte styring på alt og den er ikke akkurat varm den maskina som skal inni der så jeg tror ikke det blir noe problem! men takk for iden. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hvis noen lurer har jeg nå fått greie på at vanlige ATX kort passer i dette kabinettet sånn at det er klart.. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Sjekk Workloggen Aluminous, tror det er det kabinettet han har modda Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 ok.. takk skal ta en titt på det! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Har du også kikket på dette kabinettet, Computerwolf? Lian Li PC75USB. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC75USB&mcat=c433 Det er så og si det samme kabinettet, men at det har sidevindu. Får det sikkert også i svart om det er fargen du synes er fin. Endret 8. januar 2006 av _Adler_ Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 skal ta en titt, takker for tipset, men tror nok jeg kommer til og sette inn vindu selv. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hmm, har sett den alu-fargete IRL, og jeg trodde ikke det var et Lian Li først, det var rett og slett stygt. Vet ikke om det svarte er like heslig. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Dette er kanskje et dumt spørsmål men hva er IRL, har forresten bestilt det omtalte kabinettet i svart! gleder med til det kommer. Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dette er kanskje et dumt spørsmål men hva er IRL,.. 5406927[/snapback] IRL= In Real Life.. Blir ganske ofte brukt på nettet rundt om kring Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Takk visste ikke det, men har kanskje ikke vært så aktiv ennå heller, men nå vet jeg det. gleder meg foressten til og se det IRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå