Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ásmegin - Hin Vordende Sod & Sø *gledesegtilnyttalbum* Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 The Mars Volta - Frances the Mute Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Wilco - Kicking Television (CD 2)I dreamed about killing you again last night, and it felt alright to meGenialt :} 5404657[/snapback] Via Chicago Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 akkurat nå har vi: --*DRUMROLL*-- Rammstein - Mutter Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 telletråd? Queen's Greatest Hits CD 3 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan nesten minne om "Favorittsang akkurat i dag", men nok om det. I min cd-spiller ligger Turbonegro - Apocalypse Dudes, den har ligget der siden september og har ingen planer om å bytte den ut med en annen skive med det første. Er like digg hver morgen å våkne til The Age of Pamparius. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Stongegard - Arrows Herlig og heavy musikk! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tsjuder - Desert northern hell Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ulver - Blood Inside Fantastisk plate! Det går kaldt nedover ryggen på meg når vokalen begynner på Blinded By Blood. Steike for ei mektig låt! Ein av tidenes norske elektronika-utgivelser, definitivt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Sitter med gåsehud og hører på Panopticon, siste skiva til Isis er noe av det beste innen den hardere delen av post-ettellerannet. Må si jeg kicker mer på denne skiva enn f.eks Mogwai "Young Team", bare hør selv -> link. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 System Of A Down - Hypnotize Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Sitter med gåsehud og hører på Panopticon, siste skiva til Isis er noe av det beste innen den hardere delen av post-ettellerannet. Må si jeg kicker mer på denne skiva enn f.eks Mogwai "Young Team", bare hør selv -> link. 5410324[/snapback] Den skiva sparker! Rekner med at du har hørt skiva til The Other Side of the Sky? Endret 9. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Opeth - Damnation Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Rekner med at du har hørt skiva til The Other Side of the Sky? Nei, har bare hørt noen sanger fra albumet Rorschach. Hva jeg husker er at sangene virket litt skitne og at flyten (sømnløse overganger) ikke stemte helt. Edit: Phantomsmasher snurrer nå rundt i mitt drivverk Endret 9. januar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Synes du burde gi den et par runder til. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Akkurat no: Arcturus - Sideshow Symphonies. (Deira nyaste plate. Anbefalast på det sterkaste.) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 The Clash - London Calling Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 CD-spiller? *kosepå Winamp* (der ligger alt fra Øystein Sunde via Lacuna Coil til Dj Tiësto) Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 For øyeblikket står Apocalyptica- Cult. NAMNAM Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 I CD-spilleren er det vel mest støv, men utenom det ligger In Trance We Trust Vol 1 der nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå