Kannath Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Heisann, er det flere enn meg som gleder seg til scarface på konsoll? følelsen av å skyte en haug med folk mens du står forran "The world is yours" statuen! Håper bare det kommer til 360. Men oooh som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kommer ikke til 360 i følge den offisielle siden ( http://www.scarfacegame.com/ ) Men forhåpentligvis, og sannsynligvis, så kommer det til å være bakoverkompatibelt med 360. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Sto på IGN at det ville gjøre det men om det ikke gjør det er det veldig kjipt. Er litt overasket at det skal starte der filmen sluttet fordi det hadde vært veldig kult å liksom "gjort" det samme som i filmen men men. Synes det er veldig rart om de ikke lager spesielt til 360 og. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Er litt overasket at det skal starte der filmen sluttet fordi det hadde vært veldig kult å liksom "gjort" det samme som i filmen men men. Det beste er nok å fortsette der filmen slutter. Skulle dei fulgt filmen ville dette sette store begrensninger i gameplayet. Alt må gjerast på ein bestemt måte osv. Når dei velger å fortsette etter at filmen slutta gir dette utviklarane mykje større rom for kreativitet. Dei kan legge inn flere overraskelser ("alle" hadde jo visst kva som kom til å skje vidare i spelet om det hadde følgt filmen) og generelt gi eit meir spennande spel. Edit: Det kan og vere at dei ikkje fekk lov å lage eit spel som følger filmens histore. Endret 6. januar 2006 av ttt Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 For meg vil storyen alltid føles helt merkelig ut i det spillet uansett hva de gjør. TM ser liksom ikke helt frisk ut på slutten av filmen så skjønner ikke hvordan de har tenkt å vinkle det. Blir bare rart om de forandrer slutten på filmen. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Det som er mitt poeng, dessuten dør han. Synes det blir litt teit at han plutselig skal bli helt frisk. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Det som er mitt poeng, dessuten dør han. Synes det blir litt teit at han plutselig skal bli helt frisk. Det blir heller at han klarer å drepe alle de folka som trenger seg inn i villaen hans. Endret 7. januar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Uansett blir det et spennende spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå