Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har ett Gainward GeForce 7800GT som jeg har overklokket med ForceWare Coolbits. Skulle oppdatere driverne men ved avinstalleringen av de gamle driverne forsvant også overklokkings settingene, frekvensene ble satt til default (stock). Jeg fikk ingen beskjed om at jeg kunne beholde instillingene ved avinstalleringen, noe jeg synes er uheldig. Er det skadelig for kortet å bli satt til default med en gang? Bør man ikke klokke ned like varsomt som man klokker opp? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Skjermkortet taklar fint at det blir stillt ned til default. Endret 6. januar 2006 av Elensar Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skjermkortet taklar fint at det blir stillt ned til default. 5396000[/snapback] hva med opp til harde hastigheter igjen ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har ikke noe å si så lenge kortet klarer hastighetene. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har ikke noe å si så lenge kortet klarer hastighetene. 5396107[/snapback] kan det variere fra driver til driver? bare så jeg ikke sprenger PC'en (ironi) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Tungvint at frekvensene blir satt til default hver gang man skal oppdatere driverne. Eller kan man save settingsene på noen måte, slik at man slipper å sette frekvensene på nytt? Vet at det går an i flere andre overklokkingsproggs.. Endret 6. januar 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tungvint at frekvensene blir satt til default hver gang man skal oppdatere driverne. Eller kan man save settingsene på noen måte, slik at man slipper å sette frekvensene på nytt? Vet at det går an i flere andre overklokkingsproggs.. 5396256[/snapback] Lengter etter det selv Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er vel ikke SÅ vanskelig å huske hva du kjører på . Jeg har i hvert fall alltid det i hodet . Å sette opp hastigheten igjen går jo på 1-2-3 da... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er vel ikke SÅ vanskelig å huske hva du kjører på . Jeg har i hvert fall alltid det i hodet . Å sette opp hastigheten igjen går jo på 1-2-3 da... 5396443[/snapback] joa.. men er alikavell dritt og må gjøre det hver gang Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jepp. Det er tungvint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå