Ardenus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei, jeg skal finne hovedkort drivere via nettet, finner ikke cden. alt jeg veit om hoved kortet er: Micro star, k7 amd athlon, ms 6553. innebyggd skjermkort, nvidea geforce2. Trenger hovedkort drivere, lyd drivere og nettverks kort drivere. hvis noen kan finne dette for meg så blir jeg kjempe glad Takk for alle svar. PS: jeg veit ikke noen komponent nummer, så ikke spørr. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 gå på msi sine hjemmesider, søk opp ms6553, finn drivere... Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 gå på msi sine hjemmesider, søk opp ms6553, finn drivere... 5396279[/snapback] Product does not exist. fikk jeg som svar på søket. trenger noen til å finne drivern for meg, så jeg får en link. men takk for svaret. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Driver til nForce2 IGP til ett annet msi hk men det burde funke.. scroll ned til "NVIDIA® nForce2 VGA Drivers" og last ned denne. (hvis denne ikke fungerer, kan du prøve nvidia sine eldre Forceware drivere som skal støtte geForce2 integrert skjermkort, tror det er det som er i nForce2 IGP ) drivere til Hovedkortet kan du hente fra www.nVidia.com, de bruker unified drivers til chipsettet, så det går fint. Bare sørg for å laste ned nForce2 driveren, ikke nForce3 eller 4 Endret 6. januar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Driver til nForce2 IGP til ett annet msi hk men det burde funke.. scroll ned til "NVIDIA® nForce2 VGA Drivers" og last ned denne. (hvis denne ikke fungerer, kan du prøve nvidia sine eldre Forceware drivere som skal støtte geForce2 integrert skjermkort, tror det er det som er i nForce2 IGP ) drivere til Hovedkortet kan du hente fra www.nVidia.com, de bruker unified drivers til chipsettet, så det går fint. Bare sørg for å laste ned nForce2 driveren, ikke nForce3 eller 4 5396478[/snapback] tusen takk, skal laste ned og prøve ut takk takk! Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Driver til nForce2 IGP til ett annet msi hk men det burde funke.. scroll ned til "NVIDIA® nForce2 VGA Drivers" og last ned denne. (hvis denne ikke fungerer, kan du prøve nvidia sine eldre Forceware drivere som skal støtte geForce2 integrert skjermkort, tror det er det som er i nForce2 IGP ) drivere til Hovedkortet kan du hente fra www.nVidia.com, de bruker unified drivers til chipsettet, så det går fint. Bare sørg for å laste ned nForce2 driveren, ikke nForce3 eller 4 5396478[/snapback] tusen takk, skal laste ned og prøve ut takk takk! 5396573[/snapback] Faen, fikk ikke lyden og nettverks kortet til å fungere, skjerm kortet funker som det skal nå. så jeg trenger fortsatt hovedkort drivere, help anyone?! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er det en Compaq-maskin ettersom du skriver det i topic? Hvis det er det så ligger alle drivere på www.compaq.com/support/files (eller HP-support hvis den linken er død) Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Er det en Compaq-maskin ettersom du skriver det i topic? Hvis det er det så ligger alle drivere på www.compaq.com/support/files (eller HP-support hvis den linken er død) 5397923[/snapback] har leite gjennom compaq og hp sine sider, uten nytte, men fant det jeg skulle ha på en annen side, etter veldig mye leiting og gjetting av hardware.. viste ikke hva slags lydkort eller nettverks kort, så det tok sin tid men alt fungerer som bare det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå