Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

nordiske krimbøker (særemne)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver å leser en bok av den svenske forfatteren Henning Mankell akkurat nå. "Brannvegg", heter den. Foreløpig ligger den an til å være en av de bedre krimromanene jeg har lest, til tross for i beste fall upresise beskrivelser hver gang noen bruker en pc.

Anbefales.

Lenke til kommentar

Anders Leipsland da!! Hva er det du foreslår? Finnes det ikke noe i retningslinjene om juks på særoppgaver??Dårlig doh.gif *sukke*

:grin:

Nei, aner faktisk ikke hvor oppgaven er hen....ligger sikkert i en skuff sammen med alle andre oppgaver og skrivebøker fra gammelt av (som da vi lærte å "tegne" bokstaver på barneskolen)

REDIGERT: litt rustne html-kunnskaper...

[ Denne Melding var redigert av: smetho på 2002-09-09 22:53 ]

Lenke til kommentar
Quote:

smetho skrev (2002-09-09 22:51):

Anders Leipsland da!! Hva er det du foreslår? Finnes det ikke noe i retningslinjene om juks på særoppgaver??Dårlig *sukke*

Nei, aner faktisk ikke hvor oppgaven er hen....ligger sikkert i en skuff sammen med alle andre oppgaver og skrivebøker fra gammelt av (som da vi lærte å "tegne" bokstaver på barneskolen)

Er ikke noe galt i å jukse, Du må bare passe på at du ikke blir oppdaget.
Lenke til kommentar

Faktisk så fant jeg særemnet mitt blandt i en katalog her :smile: Skrev forresten om Varg Veum. Måtte gå i den retningen fordi det ble for lite å skrive om Gunnar Staalesen alene...har tatt utgangspunkt i 3 av bøkene hans, Skriften på veggen, Bitre blomster, og Begravde hunder biter ikke. Oppgaven står til en 4+ (eller va det 5-?) ca :smile: Er du interessert i å bruke den som veiledning/rettledning (hvordan du vil/IKKE vil gjøre det) så bare send meg en PM så skal vi ordne det :smile:

Lenke til kommentar

Thygesen bøkene til Jon Michlet er jo litt kule da. Jeg skrev særemne om 3 av dem. Michlet er jo ultrakommunist og bøkene bærer preg av det. Jeg befinner meg helt i andre enden, politisk sett, så da var det nok å ta tak i og skrive om. Dessuten er de jo ganske spennede og.

[ Denne Melding var redigert av: Signatur på 2002-09-11 14:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...