Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer CD-IB100 Ipodadapter

Anbefalte innlegg

Sitter og leser i Pioneer 2005 katalogen om Pioneeer CD-IB100. Der står det at "Ipoden intergreres totalt i ditt lydsystem". Står ingen ting her om at forskjellige modeller gir forskjellig funksjon (side 19 dansk utgave av katalogen)

Har dog forstått det slik DEH-P70BT og P80 kun er de som gir full kontroll over ipodmenyene. Hva er det man får tilgang til av menyvalg på en ipod når man har en DEH-P7600MP? Noen som har dette adapteret og kan gi et vettugt svar? Slik man leser Pioneerkatalogen står det nå Ready For Ipod på alle spillerer med "P" i navnet. Det er jo meget misledende hvis man ikke kan gjøre annet enn å bruke dette adaperet som et rent "linje inn signal" uten noen form for kontroll.

Gidder ikke kjøpe dethvis jeg må stille inn hvilken sang jeg skal spille på ipoden. Det er på linje med å skrive SMS når man kjører noe som er ganske trafikkfarlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt søking fant jeg manualen til adapteret her Må registrere med et eller annet jallanavn og fake mail adresse. Kan logge rett på etter registrering av bruker og passord. Slipper å vente på mail

I manualen kan se så er det kun mulig å velge sjanger og derfra spille playlist eller tracks. Ser ikke ut som det er mulig å velge artist eller album. :ermm:

Blir ikke klok på den dritten her. Et tonn med forskjellige kryptiske menyvalg avhenig av hvilken spiller man har.

Hvis ingen veit noe mer om dette får jeg finne en eller annen bilstereosjappe som har et oppsett med dette adapteret. Noen som har sett det et sted i en sjappe?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...