Wackee Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hei! Har ADM Radeon 64-bit. Nå eg koblar pc til tv på ein nyare TV, så går det fint! Men når eg koblar den til ein eldre TV blir det svart kvitt, nokon som kan ha ein aning om kva dette kan ha seg av? Takker for alle svar Endret 6. januar 2006 av wackee Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 søk på forumet, mange emner som kan gi deg svar på dette... men! det er mulig at den eldre tv'en ikke støtter formatet ditt TVkort sender, og således blir fremvisningen i sort/hvitt... uten at jeg er noen ekspert, tror jeg dette kan ha med pal vs. ntsc kompatibilitet å gjøre. skal også nevnes at jeg 'gla' på gin&tonic akkurat nå, så ovennevnt er med forbehold om feil Lenke til kommentar
csm-101 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 søk på forumet, mange emner som kan gi deg svar på dette... skal også nevnes at jeg 'gla' på gin&tonic akkurat nå, så ovennevnt er med forbehold om feil 5395964[/snapback] Du har rett. Dette skyldes "garantert" at skjermkortet ditt sender ut ntsc-signaler og ikke pal. Det kan justeres i skjermegenskapene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå