ØysteinI Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 00:49, Kjetil Lura skrev: Quote: ZeroCool skrev (2002-09-09 18:09): Det er også farlig og leve... Du kan dø av det. Ingen har overlevd ennå ... Men uansett hva det gjelder, kan du vedde på et en liten brilleslange av en forsker finner ut at det er farlig. Akryllamid-panikken i sommer viste jo at det var farlig å spise poteter og grovbrød også... Pokker heller, når jeg skal dø, skal kroppen min være så til de grader kjørt på tryne at det i det hele tatt er et under at den holdt sammen så lenge Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 17:03, sjanten skrev:lortet sender ut ozon, hvilket ikke er særlig heldig for oss som bor helt her nede (O3 er for tungt til å stige)laserprintere er et sant ******* når det kommer til astma og allergi grunnet et meget fint støv den sender ut.videre kan jeg nevne at det er farlig å spise grunnet konserveringsmidler, bakterievekst osv osv osv.det er også farlig å sitte i en parkert bil, fyre i peisen, stole på politikere og gå til banken. Hmmm.. ikke farlig å sitte i en parkert bil da, men det er farlig å sitte i en bil som står på tomgang i en garasje f.eks =) En grei måte å ta livet av deg.. man sovner sakte men sikkert. Usj.. *sette på "Nirvana - Jesus don't want me for a sunbeam" og fyre opp pappas Porsche i garasjen* :smile: Mye rart som er farlig. Sex er farlig. Kan brekke løken..auuuuuuu Lenke til kommentar
Domino Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Dette er faktisk sant. Det er derfor man aldri burde ha maskinen i samme rom som man sover.. (whops) Spørsmålet er HVOR farlig det er. Har mine teorier om at cola er noget farligere ;P Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 08:26, Domino skrev:Dette er faktisk sant. Det er derfor man aldri burde ha maskinen i samme rom som man sover.. (whops)Spørsmålet er HVOR farlig det er. Har mine teorier om at cola er noget farligere ;P Greit med at man ikke skal ha planter på rommet, men fyffelyff. Aldri skal min elskede leeche-kasse ut av mitt rom! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Den 2002-09-09 14:50, Cappo skrev: Lol.. Det eneste data'en er farlig for er lommeboka di og sex-livet ditt.. :razz: _________________ LOL :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå