ZeroCool Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hørte på radio at data er farlig! Dette er sikkert noe dere har hørt mye om, men nyere forskning har fått det for seg at datamaskinen slipper ut farlige gasser!! Fikk ikke alt helt med meg. Men det som er ironisk er at jeg er syk akkurat nå... men jeg tviler på at de gassene har noe med halsen min og gjøre (den er sår og hes... - var ute i går, da var det litt kaldt :wink: ). Hvis det er noen som fikk med seg mere om dette, eller har noen linker som er relatert til dette, så er det bare og poste dem i denne tråden! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Lol.. Det eneste data'en er farlig for er lommeboka di og sex-livet ditt.. :razz: _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-09-09 14:52 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Den nye PC´en jeg bygde luktet rart i mange uker, men nå merker jeg stort sett ikke noe mer (er vel immun). Byttet HD i en kamerat´s PC nylig, og den luktet også merkelig, men bare noen dager visst. Forøvrig tror jeg gassutslippet etter en kraftig bønne og flesk middag er farligere enn hva PC´en produserer.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Er ikke alt farlig da? Kommer jo stadig nye rapporter som konkluderer med alt slags tøv. Det kommer alltid til å være noe farlig her i verden. Er det ikke bedre å leve livet og drite i alt sånn tull og vas. Foreldre-genrasjonen og genrasjonene før klarte seg da rimelig bra (tenker ikke på det data-greiene nå, men..). Prikk meg heller på skulderen når den nye Svartedauen kommer... Lenke til kommentar
house Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 finnes det ikke en kur til svartedauen da? kan vel lage en ny da.. blådauen eller noe! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Ny plast avgir helseskadelige gasser særlig når det blir varmet opp (tenk plasten rundt skjermen og nybil-lukt). Hvis du sitter i et lite rom med lite avlufting så kan du få skikkelig hodepine når du bruker en ny PC. Det samme gjør komfyrer, kokeplater, vannkokere, tv'er, stereoen, nybilen og tørketromler de første gangene du bruker de. Heldigvis damper plasten fra seg det meste på noen uker. Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Forøvrig tror jeg gassutslippet etter en kraftig bønne og flesk middag er farligere enn hva PC´en produserer.. LOL Det var da egentlig pappa som fortalte meg dette... DET ER SANT! men er det noen som har linker til en nettside hvor det står noe om dett? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det er foressten farlig å klatre i trær.. Så det for ikke folk lov til på barneskolen lenger pga frykt av å bli saksøkt av foreldrene. I tillegg så er det ikke all sandkasse sand som er sertifisert for leking heller. bare spør EU. :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 lortet sender ut ozon, hvilket ikke er særlig heldig for oss som bor helt her nede (O3 er for tungt til å stige) laserprintere er et sant ******* når det kommer til astma og allergi grunnet et meget fint støv den sender ut. videre kan jeg nevne at det er farlig å spise grunnet konserveringsmidler, bakterievekst osv osv osv. det er også farlig å sitte i en parkert bil, fyre i peisen, stole på politikere og gå til banken. Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 17:03, sjanten skrev:lortet sender ut ozon, hvilket ikke er særlig heldig for oss som bor helt her nede (O3 er for tungt til å stige)laserprintere er et sant ******* når det kommer til astma og allergi grunnet et meget fint støv den sender ut.videre kan jeg nevne at det er farlig å spise grunnet konserveringsmidler, bakterievekst osv osv osv.det er også farlig å sitte i en parkert bil, fyre i peisen, stole på politikere og gå til banken. Det er også farlig og leve... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 De fleste datarelaterte dødsfall er faktisk menn som kaldkveler kjerringa den dagen de klikker av å høre alt maset om hvor lenge de er på nett osv osv ... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Dan Men de biten om Ozon stemmer. Merkse godt i små rom med mye PC utstyr. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Lev farlig - Lev livet "alt" er farlig i dagens samfunn (grillmat, sokker m.fl (en venn av meg brakk fingern når hah tok på sokkene) Den som intet voker intet vinner. Lenke til kommentar
propel Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Var det ikke noen som sa at onnanering(det vill si ronking for dere med utover-tiss)var farlig å a? Da tror jeg store deler av dette forumet og de som styrer det har problemer eller får prob ..... Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 14:52, Hidden skrev:Forøvrig tror jeg gassutslippet etter en kraftig bønne og flesk middag er farligere enn hva PC´en produserer.. Det du slipper ut der er ikke direkte farlig for deg eller dine nærmeste omgivelser, men for hele menneskeheten. Tarmgass inneholder metan, (så det kan smelle bra hvis du tenner på det....), som er en alvorlig drivhusgas. Noen eksperter på området regner med at så mye som en fjerdedel av jordens produksjon av drivhus-gass skyldes gassutslipp fra alle kuene! Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 19:16, Akelbee skrev: Quote: Den 2002-09-09 14:52, Hidden skrev: Forøvrig tror jeg gassutslippet etter en kraftig bønne og flesk middag er farligere enn hva PC´en produserer.. Det du slipper ut der er ikke direkte farlig for deg eller dine nærmeste omgivelser, men for hele menneskeheten. Tarmgass inneholder metan, (så det kan smelle bra hvis du tenner på det....), som er en alvorlig drivhusgas. Noen eksperter på området regner med at så mye som en fjerdedel av jordens produksjon av drivhus-gass skyldes gassutslipp fra alle kuene! KILL THE COWS!!! :razz: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 tror ikke de derre gassene er så farlige jeg, litt værre når jeg sitter i et lite rom sammen med masse nylakkerte pc-deler blir så rar i hodet av d Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 enten var det 10%, eller så var det 50% dvs. hvor stor prosent av CO2'en i India som kommer fra ku-fis... jaja, nok om det :wink: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: LOL Det var da egentlig pappa som fortalte meg dette... DET ER SANT! men er det noen som har linker til en nettside hvor det står noe om dett? Believe it or not, men jeg leste en gang om en Amerikaner som besvimte av sine egne fjerter etter en bønnemiddag, seriøst Menneskekroppen produserer gasser som er avfall som må ut på en eller annen måte, og om for mye kommer på en gang og det ikke er skikkelig lufting i rommet, vel.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: ZeroCool skrev (2002-09-09 18:09):Det er også farlig og leve... Du kan dø av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå