Gå til innhold

ditt værste stuck problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som har spilt horde kjenner kanskje til Fenris isle. På bryggen der ligger det en båt opp ned, med hull i skroget slik at man kan dette nedi. Dette klarte selvfølgelig jeg og en kamerat å gjøre mens vi hoppet fra skuret, men det værste var at han som troll kunne hoppe opp, men jeg klarte det ikke...

Lenke til kommentar
vell hva er deres værste stuck problem? :)

klarte akurat og løpe ned i elven ved azshara(for 2 gang) imens jeg var død så kommer meg ikke opp 0_o

5395850[/snapback]

Er jo bare å klikke "Autounstuck" , da blir du teleportert tilbake til graveyarden viss du er i ghost form.

Lenke til kommentar

Hadde på autowalk i ghostform når jeg skulle til corpset mitt i Azshara, gikk ut i windows. Når jeg kom inn i spillet igjen var jeg fanget i en grop mellom en fjellvegg og en ruin-greie. Satt der å venta helt til jeg fikk forklart en priest hvor liket mitt var (coords addonen min funka jo selvfølgelig ikke). Auto-unstuck virka heller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg hadde duel mot en mage utenfor sw, og han tok poly på meg og jeg løp inn i den maskinen der, satt bom fast... Viste ikke om gm eller unstuck siden jeg var noob, og er fortsatt noob....

Han jeg hadde hatt duel med stakk bare, og jeg hadde akuratt brukt opp heartstonen. Satt sikkert i 45min og ropte på alle som gikk forbi... Til slutt var den en lock som tok duel på meg, og locken brukte fear, og da løp jeg rett ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...