zepyrh Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hei ser på denne telefonen med 3G her, men det står at den er Telenor låst. Hva vil det si? jeg har i dag Tele2 Abo. vil da telefonen fungere med tele2 abo. mitt, siden dem bruker telenor nett?? Takker for hjelp. Ps: er K600i bra telefon? Endret 6. januar 2006 av zepyrh Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er faktisk litt usikker på hvordan det går angående operatørlåsen.. Vil stille deg et spørsmål angående telefonen.. Hva skal du med 3G-telefon nå, når det er så lite utbredt, samt at det sikkert vil ta 1-2 år før det er i allment bruk? K600i er jo en finfin telefon hvis man absolutt skal ha 3G-telefon før "alle andre". Men bortsett fra at den har 3G så gir egentlig K600i deg veldig lite for pengene. Du har ikke mulighet for å utvide minnet. Bare litt over 30 MB intern minne. Kameraet er ikke mer enn middels... Jeg ville vurdert en gang til om du virkelig har behov for en 3G telefon nå. Denne telefonen vil være utrangert når 3G virkelig er tatt ordentlig i bruk. Syns du bør vurdere å vente en mobilgenerasjon før du kjøper en 3G telefon. Om du ikke har spesielt behov. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hva vil det si? jeg har i dag Tele2 Abo. vil da telefonen fungere med tele2 abo. mitt, siden dem bruker telenor nett?? Ps: er K600i bra telefon? 5395845[/snapback] Nei det vil ikke fungere, og nei K600i er ikke en bra telefon med mindre hovedårsaken til at du vil ha den er videotelefonimuligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå