svindel Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Heisann! Jeg har lyst å oppleve følgende scenario: Jeg kommer hjem fra jobb med min nye bærbare pc og den kobler seg automatisk på internett via hjemme-pc'ens bredbåndstilknytning idet jeg entrer hjemmet mitt. :smile: Det jeg lurer på er hvilke tekniske dippedutter jeg trenger for at scenariet over skal bli virkelighet? Bluetooth? wlan? Hva er best? hilsen svindel Lenke til kommentar
dahlberg Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 WLAN vil vel vere det naturlege å bruke, Bluetooth har avgrensa bandbreidde, og er ikkje meint til slik bruk. Lenke til kommentar
oltis Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Kjøp deg en Draytek router med WLAN og et WLAN- kort til den bærbare. Da er du på "go'e gang". Lenke til kommentar
a_fly_guy Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har det sånn du beskriver:) Når jeg kommer inn så bruker jeg WLAN, men når jeg er ute, så bruker jeg GPRS med en Ericsson T68i, og et bluetooth-kort i maskinen... Er på nett hele tiden. Problemet er at jeg har blitt enda mer avhengig av internett nå.... Lenke til kommentar
Klorin1 Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Helt klart wlan.. har jo flere gode ting.. f.eks koble deg opp mot nettet andre steder hvor det wlan. Begynner å ble endel steder nå det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå