b-real Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Velkommen tilbake. Håper du kan nyte oppholdet ditt her Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Okeeei da. Du er tilgitt... Lenke til kommentar
Winters Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg likte gamle HW MYEE bedre Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Velkommen tilbake. Håper du kan nyte oppholdet ditt her 5397790[/snapback] The forum is always a pleasure. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Dette må vel være diskusjon.no's koseligste tråd gjennom tidene? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Glad i deg og, Hylo. Man blir veldig "glad" i diskusjon.no, merker jeg. Tilbringer omtrent all tid jeg har her, mest fordi jeg ikke gjør så mye annet, men likevel. Mye interessante folk, noen ikke fullt så interessante folk, men alt i alt et knall sted med en bred brukergruppe med store kunnskaper. Har truffet endel folk her som jeg virkelig setter pris på. F.eks Hylo, Volcov, Steffyboy, Nemo}(vel, hw.no på IRC), bjaa(personlig venn nå, mest på IRC jeg så ham først, though), ketchez, Natrium, Goophy, phax og flere. Synd at det ikke blir noe TG på meg i år. 2007! Endret 7. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er et Love/Hate forhold. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Glad i deg og, Hylo. Man blir veldig "glad" i diskusjon.no, merker jeg. Tilbringer omtrent all tid jeg har her, mest fordi jeg ikke gjør så mye annet, men likevel. Mye interessante folk, noen ikke fullt så interessante folk, men alt i alt et knall sted med en bred brukergruppe med store kunnskaper. Har truffet endel folk her som jeg virkelig setter pris på. F.eks Hylo, Volcov, Steffyboy, Nemo}(vel, hw.no på IRC), bjaa(personlig venn nå, mest på IRC jeg så ham først, though), ketchez, Natrium, Goophy, phax og flere. Synd at det ikke blir noe TG på meg i år. 2007! 5400025[/snapback] HW.no IRC?! Woo! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Uoffisielle greier, et slags "lukket" samfunn. ^^ Endret 8. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Har vært aktiv i foraet i over et år. Endret 4. april 2010 av -Martin- Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Akkuratt nå har jeg et sterkt hat til dette forumet Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Akkuratt nå har jeg et sterkt hat til dette forumet 5405879[/snapback] Så kjedelig for deg. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Tjah, så glad:________________________. Dvs veldig mye, siden man kan sette utrolig mye på den linja der. Endret 8. januar 2006 av Smallville Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Akkuratt nå har jeg et sterkt hat til dette forumet 5405879[/snapback] Åh, jasså? Synd for deg. ^^ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Forumet og meg funker egentlig bra. Ikke alle brukerne jeg er like overbegeistra for, men men. Det går da sin gang. Bruker mye av mi tid her inne, minst mulig seriøse poster og ellers nyte livet. Jeg har da blitt kjent med noen her inne, som jeg snakker videre med på msn, sms og tlf osv. Kan va nevne Fredrik, Anette og Eline, som jeg har hatt en del samtaler med i ettertid. Måtte forumet leve lenge. Og, ja jeg er glad i forumet. Hvor mye, er ikke mulig og vise... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hylo: Ælzk <3<3<3<33< 5406347[/snapback] Even: ÆLZZZK. <3<3<3<3<3<33<' <----<@ Ein blomma til dej! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Akkuratt nå har jeg et sterkt hat til dette forumet 5405879[/snapback] Åh, jasså? Synd for deg. ^^ 5406311[/snapback] Er egentlig glad i det da (men tar min tid, dessverre..).. Men har funnet ut at personer som IKKE skal finne dette forumet, har funnet det Endret 8. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har dere blitt soft hele jengen her eller? Hvorfor ikke bare kalle denne tråden for " Den store kosetråden "? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Faen for et emo-forum LOLKEK! Få et recent bilde av deg Hylo, må se om det har skjedd noe utsende-messig og. Artig post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå