Gå til innhold

Hvor glad kan man bli i Diskusjon.no?

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad i deg og, Hylo. ;)

Man blir veldig "glad" i diskusjon.no, merker jeg. Tilbringer omtrent all tid jeg har her, mest fordi jeg ikke gjør så mye annet, men likevel. Mye interessante folk, noen ikke fullt så interessante folk, men alt i alt et knall sted med en bred brukergruppe med store kunnskaper. Har truffet endel folk her som jeg virkelig setter pris på. F.eks Hylo, Volcov, Steffyboy, Nemo}(vel, hw.no på IRC), bjaa(personlig venn nå, mest på IRC jeg så ham først, though), ketchez, Natrium, Goophy, phax og flere. Synd at det ikke blir noe TG på meg i år.

2007!

:love:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Glad i deg og, Hylo. ;)

Man blir veldig "glad" i diskusjon.no, merker jeg. Tilbringer omtrent all tid jeg har her, mest fordi jeg ikke gjør så mye annet, men likevel. Mye interessante folk, noen ikke fullt så interessante folk, men alt i alt et knall sted med en bred brukergruppe med store kunnskaper. Har truffet endel folk her som jeg virkelig setter pris på. F.eks Hylo, Volcov, Steffyboy, Nemo}(vel, hw.no på IRC), bjaa(personlig venn nå, mest på IRC jeg så ham først, though), ketchez, Natrium, Goophy, phax og flere. Synd at det ikke blir noe TG på meg i år.

2007!

:love:

5400025[/snapback]

HW.no IRC?! Woo!

Lenke til kommentar

Forumet og meg funker egentlig bra. Ikke alle brukerne jeg er like overbegeistra for, men men. Det går da sin gang.

Bruker mye av mi tid her inne, minst mulig seriøse poster og ellers nyte livet.

Jeg har da blitt kjent med noen her inne, som jeg snakker videre med på msn, sms og tlf osv.

Kan va nevne Fredrik, Anette og Eline, som jeg har hatt en del samtaler med i ettertid.

Måtte forumet leve lenge. Og, ja jeg er glad i forumet. Hvor mye, er ikke mulig og vise...

Lenke til kommentar
Akkuratt nå har jeg et sterkt hat til dette forumet :realmad:

5405879[/snapback]

Åh, jasså?

Synd for deg. ^^

5406311[/snapback]

Er egentlig glad i det da (men tar min tid, dessverre..).. Men har funnet ut at personer som IKKE skal finne dette forumet, har funnet det :dontgetit:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...