Gå til innhold

Hvor glad kan man bli i Diskusjon.no?

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er bare i lykkerus av å ha fått bort bannen, jeg. :)

5395965[/snapback]

For oss (meg?) som ikke har fått det med oss (meg), hvorfor fikk du ban?

5395981[/snapback]

Det er en annen, stygg historie som ikke skal nevnes her. ;)
Lenke til kommentar

5395965[/snapback]

5395981[/snapback]

5395996[/snapback]

Pretty Please? Det blir mellom meg og deg! :tease:

Edit: Måtte sette rosa tekst :)

Endret av Nomix
Lenke til kommentar

5395965[/snapback]

5395981[/snapback]

5395996[/snapback]

Pretty Please? Det blir mellom meg og deg! :tease:

5396004[/snapback]

Det sies at det er ingen andres sak enn moderatoren og brukerens sak, da.;)
Lenke til kommentar
Jeg henger her også utrolig mye, men jeg får mindre ut av det enn deg fordi jeg vil ikke si at jeg kjenner noen her inne. Henger heller ikke i S04. Men alikvell så klarer jeg å bruke sikkert 70% av all min fritid på å sitte er. Leser for det meste, men poster en gang i blant.

Til tider elsker jeg forumet, andre ganger hater jeg det. Men som oftest er jeg nøytral, men føler at jeg burde kutte ned tiden jeg er her og bruke den på feks lekser eller sosialt liv. Kan vel klassifisere meg som avhengig. Høres dumt ut, men det er faktisk ikke langt fra sannheten. Har jeg tilgang på internett, så må jeg surfe på forumet.

5395795[/snapback]

Nesten som om jeg skulle sagt det selv. Heldigvis har jeg for mange treninger til at det blir så mye som 70% av fritiden min som blir brukt her, men det er søren meg ikke langt unna..

Lenke til kommentar
Jeg henger her også utrolig mye, men jeg får mindre ut av det enn deg fordi jeg vil ikke si at jeg kjenner noen her inne. Henger heller ikke i S04. Men alikvell så klarer jeg å bruke sikkert 70% av all min fritid på å sitte er. Leser for det meste, men poster en gang i blant.

Til tider elsker jeg forumet, andre ganger hater jeg det. Men som oftest er jeg nøytral, men føler at jeg burde kutte ned tiden jeg er her og bruke den på feks lekser eller sosialt liv. Kan vel klassifisere meg som avhengig. Høres dumt ut, men det er faktisk ikke langt fra sannheten. Har jeg tilgang på internett, så må jeg surfe på forumet.

5395795[/snapback]

Nesten som om jeg skulle sagt det selv. Heldigvis har jeg for mange treninger til at det blir så mye som 70% av fritiden min som blir brukt her, men det er søren meg ikke langt unna..

5396521[/snapback]

Ops. Etter talene å lese henger jeg tydligvis litt etter. :innocent:

Lenke til kommentar
Nei'a. Sentimentale saker dette her, emo til beinet. Satser på at du ikke forsvinner helt, og at du alltid vil være Kaierns lille kozegutt. :)

5397013[/snapback]

Forsvinner nok ikke, Halvdan. :) Kommer alltid til å være Kaierns lille kosegutt. Vi går på plateshopping i Oslo rett som det er, vet du, og da kan vi ikke miste en som meg. :)

Det vil alltid være en liten flame-Hylo her, men ikke i den grad som før. :)

Lenke til kommentar
Forsvinner nok ikke, Halvdan. :) Kommer alltid til å være Kaierns lille kosegutt. Vi går på plateshopping i Oslo rett som det er, vet du, og da kan vi ikke miste en som meg. :)

Det vil alltid være en liten flame-Hylo her, men ikke i den grad som før. :)

5397041[/snapback]

*kosemerpå* :love:

=P=P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...