Gå til innhold

Hvor glad kan man bli i Diskusjon.no?

hylo

Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier, er dette et spørsmål jeg har stilt meg et par ganger. Etter endel omtanke har jeg funnet ut at jeg har blitt veldig glad i OT-baren og enkelte av dens brukere. SO4, Kjærlighetstråden, deppetråden, motetråden, og resten av alle de gode trådene jeg husker og deltok i. Det var nok en meget stor sannsynlighet for at jeg har vært litt frekk og hard mot de fleste brukere/moderatorer her, og dette føler jeg at jeg må beklage.

Jeg husker tiden da jeg lagde brukeren min. Det var en tid da jeg kjøpte meg en PC for mine konfirmasjons-penger. Dette var en AMD Athlon 2600+ (32 bit), Abit An7 mobo, Twinmos PC3200 512mb, Powercolour Radeon 9800 Pro og Western Digital 160GB 8 mb cache. Dette var en grom PC da jeg fikk den, men jeg klarte selvfølgelig å ødelegge den. Dette la jeg ut en post på HW.no om (første post) og fikk oppklart problemet og fikk PC\'en reparert. Men så kjøpte jeg meg mer lagringsplass og nye minnebrikker. Og idag har jeg kjøpt ny CPU (AMD Athlon 3700+). Det skal bli kos med ny prosessor og ny PC i det hele tatt.

Så kom tiden da jeg prøvde ut Red-Hat og Slackware. Det var noen poster fra min side da og. Etter en god stund med Slackware, fant jeg ut at det var kjedelig å ikke kunne spille noe som helst. Da konverterte jeg til Windows XP igjen. Selvom MS ikke er det beste her i verden, duger det faktisk.

Etter Linux-utforskningen, fant jeg søppel og musikkforumet. (SO3 og Backstage). Dette var en hyggelig affære. I backstage møtte jeg på Kaiern, aerosoul, Satrucci_, Glint og TLZ. Alle sammen er saklige og meget kloke brukere. Masse kunnskap om musikk og instrumenter. Husker også TWFA. Han likte jeg ikke i starten, men jeg fant senere ut at han var en særs god bruker av dette forumet. En av de bedre brukerene forumet har hatt! Så, så kom tiden for SO3 og Søppel. Dette var tiden da jeg postet uten å kjenne en kjeft, nesten, og det var ikke like gøy, men etter en stund ble jeg kjent med et par brukere. Fredrikrb og Goophy f.eks. :) Så ble jeg kjent med Hanne og Anette_ blandt flamingen av Tonio. Dette var egentlig veldig gøy, men jeg vet det var veldig dårlig gjort, men det var veldig gøy, i allefall endel. Håper ikke du tar deg så mye nær av det.

Så kom tiden da jeg begynte å kjede meg, og det førte til endel advarsler og en ban. Dette var nå i for seg greit, men det var kjedelig å ikke ha forum en stund. Det var den tiden da jeg og Kaiern/Satrucci_ var endel homofile rundt om kring på forumene. Vi lagde jo den eminente emo-tråden også. Den var egentlig veldig fin. Synd den ble stengt.

Så kom det til da skolen startet, og det var slutt på å legge seg klokka 06:00 om morgenen og stå opp klokka 15:00. Dette var litt synd, men så etter en stund kom det beste som har skjedd dette forumet. - Nye oppgraderingen. Det ble blogger, det ble muligheter for å administerere vedleggene sine og ikke minst mulighet for å ignorere brukere (som undertegnende brukte, av og til).

Jeg vil si at jeg har blitt utrolig glad i forum.hardware.no og deres brukere, og føler jeg må gi en ekstra takk til følgende moderatorer: Oivind_dahle, Ueland, B|real, gef, TWFA og Psilocybe.

Jeg vil også gi creds til følgende brukere: Kaiern, Satrucci, Glint, TLZ og LarsP.

Jeg takker for min tid her på dette forumet og for deres deltakelse i min tilværelse. Takk!

*kosepå Anette_, JoachimR, Hanne|, Tonio, clvn, Norman, CFD, Goophy, Kaiern, Satrucci_, Glint/Zyklon, LarsP, HalTan, Aerosoul, TLZ, Fredrikrb, Steffyboy og wh1te.*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg henger her også utrolig mye, men jeg får mindre ut av det enn deg fordi jeg vil ikke si at jeg kjenner noen her inne. Henger heller ikke i S04. Men alikvell så klarer jeg å bruke sikkert 70% av all min fritid på å sitte er. Leser for det meste, men poster en gang i blant.

Til tider elsker jeg forumet, andre ganger hater jeg det. Men som oftest er jeg nøytral, men føler at jeg burde kutte ned tiden jeg er her og bruke den på feks lekser eller sosialt liv. Kan vel klassifisere meg som avhengig. Høres dumt ut, men det er faktisk ikke langt fra sannheten. Har jeg tilgang på internett, så må jeg surfe på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...