Gå til innhold

Få klokken opp i stand by på W900?

Anbefalte innlegg

Har en utenlandsk W900, og når den går i standby så kommer ikke klokken opp automatisk. Vet ikke om den kommer opp automatisk på norske W900, men har hatt en rekke andre SE-tlf'er der den kommer opp av seg selv. Noen som vet hvordan man slår denne på, granska telefonen men ikke funnet ut av det. Setter pris på om du kan hjelpe meg, step by step :D

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en utenlandsk W900, og når den går i standby så kommer ikke klokken opp automatisk. Vet ikke om den kommer opp automatisk på norske W900, men har hatt en rekke andre SE-tlf'er der den kommer opp av seg selv. Noen som vet hvordan man slår denne på, granska telefonen men ikke funnet ut av det. Setter pris på om du kan hjelpe meg, step by step  :D

Takker!

5395765[/snapback]

Hold på å si innstillinger -> klokkesl. og dato -> vis klokke, men finner ikke dette på min egen telefon en gang (K750i) :hmm:
Lenke til kommentar

SE W900 viser ikke klokken når skjermen slår seg av.

Kilde: http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=63&idPage=3

Utdrag av teksten:

"One huge drawback of Sony Ericsson W900 in comparison with older models like W800 or W550 is that it does not display a stand-by clock. After a minute or so of inactivity the display goes out completely and shows no additional information, not even missed calls or messages."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...