Splitter Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Trenger en billig bærbar med både innebygget analogt modem, ISDN-modem, og LAN. Finnes det noe slikt å få kjøpt noe sted? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skal du ha brukt eller ny pc? Hva er det meste du kan betale? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Er først og fremst på utkikk etter en ny PC, men hvis prisen er riktig, ville jeg nok ha kjøpt en brukt også. Har egentlig ikke satt noen maks pris, men har ikke tenkt å bruke masse penger på dette. Ikke mye over 7000 iallfall. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 kan jeg bare få spørre (ot) hva du skal med det ? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Veldig kjekt å ha noe slikt så jeg kan kople meg på nettet nesten uansett hvor jeg er. Kanskje jeg til og med kan tjene inn maskinen på å hjelpe folk med dataproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå