mandela Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 kunne jeg fått en kommentar til det andre avnittet i min forrige post? (er min skuffelse over panasonicens egenskaper berettiget?) Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 kunne jeg fått en kommentar til det andre avnittet i min forrige post? (er min skuffelse over panasonicens egenskaper berettiget?) 5410790[/snapback] Hvis lukkertid og iso er like, og Panasonicen gir mørkere bilder. Kan det tyde på at Panasonic kamera er mer lysvakt slik du først mente. Jeg ville prøvd å se om du fikk mer lysterke bilder på maks vidvinkel enn maks tele, siden de fleste objektiver er mer lysterke i vidvinkel-enden enn i tele-enden. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 alle bildene er tatt med max vidvinkel Lenke til kommentar
ezkild Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) #EDIT av moderator -salgsannonse fjernet. Forsøk bruktmarkedet så vi slipper å ødelegge forumet med slike ting -# Endret 11. januar 2006 av Afseth Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg fikk nettopp min FX9, og hvis din FX8 er noenlunde lik på denne stemmer det at det blir mørke bilder. Det har sin naturlige forklaring - den kan simpelthen ikke bruke lenger lukkertid enn 1/8s, og da blir det selvfølgelig for mørkt noen ganger. Da viser min blender/lukker med røde tall. På den annen side er det imponerende hvordan billedstabilisatoren greir å fikse bevegelsesuskarphet, selv på 1/8s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå