Gå til innhold

Hva er forskjellen på intel M740 og intel M70?

Fløffi

Anbefalte innlegg

Hei. Ny her, jeg :love: . Men jeg skal kjøpe bærbar datamaskin nå, og har funnet ut at (i min prisklasse) så er disse to "best".

Acer Travelmate

Acer Aspire

de er like, bortsett fra at travelmate'n har en 1,7GHz / intel M70 prosessor, og aspire'n har en 1,7GHz / intel M740. Det er en prisforskjell på 95 kr :D men hva i herrens navn er forskjellen på disse to prosessorene? :blush:

er det noen som veit? :hmm:

Endret av Fløffi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut til å være en typo

5395692[/snapback]

hehe mulig det..

her:

Acer Aspire 1642WLMi/PM 740:

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25619

og

Acer Travelmate 4062WLMi/PM 740:

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25622

der den øverste koster 8 495,00 og den nederste 8 595,00.

så dem ellers bra ut til den prisen? kan ikke finne no bedre selv vaffal :innocent:

åh, hallo da.. det står jo 740 i begge navna da :roll: . må jo være en typo da.. hva er forskellen mellom disse? hvorfor er den ene 100 spenn dyrere? :w00t:

Lenke til kommentar
Hei.. Du burde endre emnetittelen til noe annet og ikke bare bruke 3 ord. For hvist ikke kommer de "slemme" moderatorene og tar deg ;)  Ikke min sak, men bedre å høre det fra meg som også er ganske ny i stedet for moderatorene ;)  :)

5396111[/snapback]

done :)

Lenke til kommentar
Hei.. Du burde endre emnetittelen til noe annet og ikke bare bruke 3 ord. For hvist ikke kommer de "slemme" moderatorene og tar deg ;)  Ikke min sak, men bedre å høre det fra meg som også er ganske ny i stedet for moderatorene ;)  :)

5396111[/snapback]

done :)

5396156[/snapback]

Good :thumbup:

Lenke til kommentar

får sånn internal error-greie på linken komplett.no har lagt ut på produsent-knappen.. på begge pc-ene.. :ermm: ser på acer sine sider, og Acer Aspire 1642 står ikke oppført der.. kanskje den er på tur ut av markedet? aspire 1640 er det nærmeste, men den har treigere prosessor så vidt jeg ser.. sikkert andre forskjeller, men den er den som slår meg.. rart at en kjappere pc er på tur ut lix.. samma med travelmate.. nærmeste er 4060 :hmm:

Lenke til kommentar

aaah, dem har bare ført opp hovedgruppene :p

takk :) har en til tråd ute her, samma forum, lagd i dag, der jeg har tatt med de opplysningene jeg syns er viktig for mitt bruk. tror jeg fikk med alt der. syns de hadde ganske go info ute på nettbutikken jeg.. :hmm:

tnx :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...