Gå til innhold

støtter hovedkortet kabinettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er vel mer interresert i å vite om han kan bruke kontaktene fremme på kabinettet sitt, som USB-tilkoblingen, audiokontakter, osv, enn at det er ATX. Det ser ikke ut som det er utganger til USB i front, men det er utganger til lyd.

Jeg ville ikke kjøpt det kortet, for det er vanskelig å oppdrive nå. Jeg har ingen anbefalinger til hovedkort, men det er nok av alternativer på komplett.no og lignende norske nettbutikker til det kortet.

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar
Han er vel mer interresert i å vite om han kan bruke kontaktene fremme på kabinettet sitt, som USB-tilkoblingen, audiokontakter, osv, enn at det er ATX. Det kan han etter å ha studért bildet på linken. Men det ser ikke ut som det er utganger til USB i front.

5395734[/snapback]

Dette har du helt rett i.

Men hvis du leser på den ene linken (ASrock produktinformasjon) så ser det ut som det er USB til front. Men hva med det andre, display lys, CPU temp

og firewire osv. . Er det det da

Er ikke helt sikker på alt som er i fronten utenom den lille informasjonen som står på siden

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Jeg leste altså om kortet, og det var derfor jeg ikke anbefalte deg det.

Spørsmålet er om du har skjermkort fra før, og om det da er AGP eller PCI-e? Hvilken prosessor du vil ha o.s.v er greit å vite for å gi en bedre og mer nyansert anbefaling!

Hva du bruker pc'en til?

Da er det som sagt lettere å gi råd! :D

Lenke til kommentar
Jeg leste altså om kortet, og det var derfor jeg ikke anbefalte deg det.

Spørsmålet er om du har skjermkort fra før, og om det da er AGP eller PCI-e? Hvilken prosessor du vil ha o.s.v er greit å vite for å gi en bedre og mer nyansert anbefaling!

Hva du bruker pc'en til?

Da er det som sagt lettere å gi råd! :D

5395875[/snapback]

Her har jeg lagdt et oppsett over hva som skal kjøpes: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=23092

Lenke til kommentar

Jeg har sett på delene du har valgt og det ser veldig fornuftig ut.

Denne pc'en blir bra til spilling, selv om du ikke kan spille på full oppløsning på de nyeste spillene. Hovedkortet er den viktigste komponenten, og det så mye bedre ut enn det forrige.

Her er link med "noen" erfaringer med det kortet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455838

Jeg har selv en 3700+ prosessor, men i S754 utgave, og jeg er veldig godt fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...