Smooth Ceiling Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er såå lenge siden jeg leste den, og jeg har lyst å få tak i den igjen. Jeg husker desverre ikke tittelen, men tror det var noe med "Mayday". Den jeg leste var på norsk, og det var som sagt veldig lenge siden. Den handler om et passasjerfly som blir truffet av et missil ved et uhell under en øvelse, og missilet passerer tvers gjennom flykroppen og lager et par store hull som suger oksygenet ut av flyet da det befinner seg i marsjhøyde, hvilket fører til store komplikasjoner. Noen som vet hva jeg snakker om? Ganske bra bok, og jeg har lyst til å kjøpe den. Hipp som happ om den er på norsk eller engelsk Husker ikke forfatter heller. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Lite å gå på. Prøv med "mayday" på www.antikvariat.net (nordisk) eller www.abebooks.com (internasjonalt) Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Takk takk takk!! Det var den som er skrevet av Thomas H. Block, fant den bl.a. på Play.com etter å ha fått det bekreftet! Suverent, tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå