IronWire Skrevet 3. august 2001 Del Skrevet 3. august 2001 Er det noen som vet hvor man kan få tak i Blå (veldig orginal farge, ikke sant?)LEDer? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. august 2001 Del Skrevet 3. august 2001 Skulle forundre meg mye om ikke Clas Ohlson ikke har det. Har ikke sjekka, men. Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 3. august 2001 Forfatter Del Skrevet 3. august 2001 De har det ikke i butikken... Kanskje på nettet, skal skjekke. Har hørt at http://www.elfa.se har det, men det er så uoversiktlig der at jeg ikke finner det! + at det er på svensk... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. august 2001 Del Skrevet 3. august 2001 I know, de har vanvittig mye, men det skal ikke være greit hverken å finne det eller få tak i det :smile: Lenke til kommentar
arnter Skrevet 3. august 2001 Del Skrevet 3. august 2001 Jeg regner med at det er diodene du mener med LED's? I så fall ligger lysdioder og andre LED's under Optokomponenter hos www.elfa.se/no Bruker alltid å ha elfa katalogen i fanget samtidig som jeg kiker på elfa's websider, og da finner jeg det meste!! Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2001 Forfatter Del Skrevet 4. august 2001 Det er vel 3, 7 Volt på kabinnetet er det ikke? Lenke til kommentar
arnter Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Hvis du mente spenningen på diodene så var det på mitt gamle MSI 6163 BX hovedkort, 2,22 V på power led'n og 2,1 V på HDD led'n... Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2001 Forfatter Del Skrevet 4. august 2001 Har lest litt på det og utifra det jeg forstår kan man bruke alt fra 2 - 5 v, uten å miste noe brightess fordi hk'et sender ut pulserende og ikke direkte eller noe... Lenke til kommentar
arnter Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Har du hk'et og et multimeter eller et annet voltmeter kan du jo bare måle det! Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2001 Forfatter Del Skrevet 4. august 2001 dessverre, inget multimeter... + at dette skal være til den ye maskinen når jeg får den, Abit KG/KR 7..... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Lenke til kommentar
arnter Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 hvilket kabinett skal du bruke da? Og hvordan tenkte du diodene, blå på både power og hdd? Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 5. august 2001 Forfatter Del Skrevet 5. august 2001 Har kanskje tenkt meg en chieftec. Det er ikke enormt dyrt (lian-li etc), har god plass og ser bra ut. Blå power, blå hdd, blå ethernet. BLÅ Skulle bare ønske det var mulig å få tak i noen ultra brite blå LED... Lenke til kommentar
Flex Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Blå lysdioder skal normalt ha 3,7 V eller 5 V (eller der omkring) Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 5. august 2001 Forfatter Del Skrevet 5. august 2001 De ummm norsk oversettelse, brighteste :razz:, på ELFA er faktisk bare 3,5V... Er det disse man bør kjøpe da? Lenke til kommentar
Flex Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Quote: On 2001-08-05 21:08, IronWire skrev:De ummm norsk oversettelse, brighteste :razz:, på ELFA er faktisk bare 3,5V... Er det disse man bør kjøpe da? Har selv tenkt på den, eller den på 350 mcd på siden foran (billigere). Ellers ser jo den gule på 11140 mcd litt konge ut (side 851). Nesten laser :smile: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Koster det 100 spenn for katalogen? Huff...nesten svindel :razz: Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Dersom du ikke finner blåe LED, så kan du kjøpe hvite LED, og sette på blå LED-kapsel. :smile: Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 Blir ikke helt det samme... Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 Har ikke katalogen... Kan ikke bruke 100kr på det nå som jeg sparer til ny maskin Det er 3mm som er riktig ikke sant? [ Denne Melding var redigert av: IronWire på 2001-08-06 20:20 ] Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 Flex - Har du et modell nummer på den gule? P.S Spiller du CS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå