Stig-Arne Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Mitt ønske er å fjerne mest mulig vifter i kabinettet mitt. Har derfor fundert på å kjøpe meg noen vannblokker til hardisker for å få fjernet viften som kjøler diskene. 4 stk samsung disker. Men dette har jeg funne ut av at blir dyrt. De billigste koster rundt 400, og kan kjøle en disk, rask hoderegning så er jeg oppe i 1600 kr. Så, derfor lurer jeg på det er mulig å lage noe hjemmesnekret for en billigere penge. Helst en sak som kan kjøle 4 disker på en gang. Er bare en ide som jeg har fundert litt på, har ingen anelse om hvordan det er mulig eller om noen i det hele tatt ønsker å lage noe slikt. Så om noen kunne tenke seg å ta på seg en slik jobb kan de poste her eller ta kontakt med meg pr pm. En slik kjøler må passe i en vanlig drev brønn, da jeg har nokk av de (CM Stacker) Stig-Arne Endret 6. januar 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det finnes løsninger som kjøler to disker i slengen fra samme blokk. Feks. denne: http://www.frozencpu.com/ex-blc-225.html Da slipper du unna med halvparten så mange kjøleblokker ihvertfall... -Stigma Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 var ikke så ille pris på de der nei, 445 kr.. takker for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå